از سوی فرماندار قرچک اعلام شد؛

اعضای ستاد انتخابات شهرستان قرچک منصوب شدند

۱۳۹۵/۱۱/۱۷ - ۰۶:۴۲:۵۲
کد خبر: ۵۱۵۷۲۳
اعضای ستاد انتخابات شهرستان قرچک منصوب شدند
مسعود مرسلپور اعضای ستاد انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای این شهرستان را منصوب کرد.

 به گزارش خبرگزاری برنا از استان تهران، مسعود مرسلپور در احکام جداگانه‌ای اعضای ستاد انتخابات شهرستان قرچک در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا را منصوب کرد.

بر این اساس افراد زیر به مسئولیت کمیته‌های ستاد انتخابات شهرستان قرچک منصوب شدند.

در این احکام علیرضا جعفری معاون سیاسی انتظامی به عنوان رئیس ستاد انتخابات، مهدی وحدی به عنوان دبیر اجرایی ستاد انتخابات، مصطفی زینت بخش مسئول کمیته پشتیبانی، قاسم جمشیدی مسئول کمیته حراست و استعلامات، مجتبی حاجی مزدارانی مسئول کمیته حقوقی، حسین ابویسانی مسئول کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی، مهین صغیری مسئول کمیته آموزش و محمدامین بدری به عنوان مسئول کمیته فناوری اطلاعات منصوب شدند.

در حکم فرماندار قرچک خطاب به اعضای ستاد و مسئولان کمیته‌های مختلف آمده است: امید است با اتکال به الطاف الهی و بهره گیری از رهنمودهای مقام معظم رهبری و سیاست های دولت تدبیر و امید و استفاده مطلوب از تمام ظرفیت های موجود بر اساس قوانین و آیین نامه های واصله از ستاد انتخابات کشور و استان پیروز و سربلند باشید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز