مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی قزوین خبر داد:

برگزاری دهمین نمایشگاه تخصصی لوازم خانگی در قزوین

۱۳۹۵/۱۱/۱۷ - ۱۰:۳۱:۰۶
کد خبر: ۵۱۵۸۵۸
برگزاری دهمین نمایشگاه تخصصی لوازم خانگی در قزوین
هادی طاهرخانی از برگزاری دهمین نمایشگاه تخصصی لوازم خانگی طی روزهای 18 تا 22 بهمن ماه در قزوین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، هادی طاهرخانی مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی قزوین با اعلام این خبر گفت: دهمین نمایشگاه تخصصی لوازم خانگی از تاریخ 18لغایت 22بهمن ماه در فضایی به مساحت 5000متر مربع با حضور بیش از 60مشارکت کننده به مدت پنج روز در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی قزوین برگزار می شود.

طاهرخانی افزود: در این نمایشگاه تولید کنندگان و نمایندگی های لوازم خانگی، صوتی و تصویری از استان های تهران، البرز، قزوین، اصفهان، خراسان، کرمانشاه، یزد، همدان، زنجان و اردبیل تولیدات و محصولات خود را در معرض دید عموم مردم قرار خواهند داد.

وی خاطرنشان کرد: ارتباط مستقیم بین تولیدکننده و مصرف کننده، آشنایی مردم با آخرین تولیدات، ایجاد فضاهای رقابتی به منظور افزایش تنوع انتخاب و دسترسی بهتر به کالاهای مورد نیاز‌ از جمله اهدف برگزاری این رویداد اقتصادی است.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی قزوین در پایان یادآور شد: دهمین نمایشگاه لوازم خانگی، صوتی و تصویری در مدت برگزاری از ساعت 15 الی21 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان قزوین واقع در بلوار امام خمینی(ره) جنب صدا و سیما جهت بازدید پذیرای علاقه مندان خواهد بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز