عضو هیئت رئیسه شورای شهر شهریار خبر داد :

بررسی لایحه تعرفه عوارض محلی به پایان رسید

۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۰۴:۳۹:۵۰
کد خبر: ۵۱۶۳۲۶
بررسی لایحه تعرفه عوارض محلی به پایان رسید
کلهر عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر گفت: بررسی لایحه تعرفه عوارض محلی به پایان رسید و برای تایید به فرمانداری شهرستان شهریار ارسال خواهد شد.

به گزارش خبر گزاری برنا در تهران،  محمد کلهر عضو هیئت رئیسه شورای شهر شهریار در پایان جلسه رسمی شورای شهر با اشاره به ادامه بررسی لایحه تعرفه عوارض محلی در جلسه امروز شورای شهر گفت: در جلسه رسمی شورا بخش های مربوط به عوارض صدور پروانه و مباحث دیگر مورد بررسی گرفت .

کلهر با تاکید بر اینکه سیاست شورا عدم افزایش عوارض نسبت به سال قبل است گفت: کار بررسی لایحه تعرفه عوارض محلی سه شنبه به پایان رسید و به دلیل اینکه این لایحه باید به تایید فرمانداری برسد از فرمانداری خواستیم مصوب تعرفه را بررسی و نتیجه را اعلام کند .

وی در سخنان کوتاهی با اشاره به جایگاه ویژه امام خمینی (ره) در پیشبرد نهضت اسلامی در مبارزه با رژیم ستم شاهی گفت : به برکت انقلاب مان امروز کشور ما جز هفت کشور برتر جهان در حوزه نظامی است.

کلهر در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: در سایه نظام اسلامی امروز جوانان ما توانسته اند به بسیاری از تکنولوژی ها دست یابند و این باعث شگفتی جهانیان شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز