امروز رخ داد ؛

افتتاح ۱۱۱ پروژه و۹ واحد تولیدی در شهرستان راز وجرگلان

۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۱۳:۰۳:۴۴
کد خبر: ۵۱۶۶۱۱
افتتاح ۱۱۱ پروژه و۹  واحد تولیدی در شهرستان راز وجرگلان
با حضورمعاون سیاسی،اجتماعی و امنیتی استانداری خراسان شمالی ۱۱۱ پروژه و ۹واحد تولیدی با اعتبار ۳۵ میلیارد و۷۸۰میلیون تومان در شهرستان راز و جرگلان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ،محمد تقی ایرانی در آئین افتتاح این پروژه ها در روستای داشلی قلعه شهرستان راز و جرگلان با تبریک سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی  گفت: امام خمینی (ره) ، ایران و جغرافیا سیاسی آن را تغییر داد و انقلاب اسلامی بارهبری امام راحل نماد مبارزه با ظلم و ستم  و استکبار و استعمار شد .

وی با اشاره به اینکه قبل از انقلاب استقلال سیاسی در کشور معنا نداشت افزود: امروز استقلال سیاسی با اسقرار جمهوری اسلامی و با قانون اساسی که حق تعیین سرنوشت را به مردم واگذار کرده و حقوق ملت مورد تاکید قرار گرفته ، محقق شده و همه مسئول هستیم و دارای حقوق شهروندی برگرفته از قانون اساسی و این استقلال و آزادی در تمام شئون در کشور حکم فرما است.

ایرانی ادامه داد: امروز در شرایطی جشن پیروزی انقلاب را برگزار می کنیم که انقلاب محکم تر از همیشه به راه خود ادامه می دهد و به برکت خون شهدا و پایمردی مردم، امنیت و آرامش در کشور حاکم است.

وی همچنین بیان کرد: دولت تدبیر و امید ضمن حفظ اقتدار نظام و منافع ملی، در مذاکرات هسته ای از حق مسلم ایران دفاع کرد و نتیجه این شد که امروز چرخ تولید و اقصاد به حرکت درآمده  و در تعامل با دنیا موجی از سرمایه گذاری خارجی روانه کشور شده است.

محمد تقی ایرانی افزود: ملت ایران با وحدت کلمه و زیر پرچم ولایت تمام عرصه ها و گذرگاه ها را طی کرده و به اوج عظمت و قدرت رسیده است.

وی موج سرمایه گذاری خارجی به کشور را  نمونه ای از دستاورد های برجام عنوان کرد و افزود: 30 درصد مجوز این سرمایه گذاری ها سهم استان خراسان شمالی است.

ایرانی بیان کرد: تکمیل فاز یک پتروشیمی بجنورد با اعتبار هزار و۲۰۰ میلیارد تومان و فاز تکمیلی با اعتبار ۵هزار میلیارد تومان و توسعه آلومینا و افتتاح خط تولید شمش تا چند ماه آینده در سه فاز که فاز اول آن با پانصد میلیارد تومان به بهره برداری می رسد، همه اینها و دهها پروژه دیگر در استان از دستاورد های برجام است که تحریم ها را لغو و کشورها برای سرمایه گذاری در کشورمان را علاقه مند کرده است.

وی با اشاره به انتخابات پیش روی ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا ادامه داد: همه دستاورد های صورت گرفته از برکات حضور آگاهانه مردم در صحنه است که با انتخابات رقم خورده است.

محمد تقی ایرا‌‌‌نی همچنین بیان کرد: راز و جرگلان یک مینیاتور خوش رنگ از اقوام است که با وحدت و یکدلی درکنار هم  زندگی می کنند و با همین وحدت و انسجام خدمات دولت تدبیر و امید به این شهرستان سرعت گرفته است.

وی افزود: تا چند سال پیش بسیاری از مدارس این منطقه خشتی و گلی بود که ۱۶ مدرسه با بیش از ۴۰ کلاس نوسازی و تحویل دانش آموزان شد و امروز با افتتاح گازرسانی به سه روستای دیگر مردم از نعمت گاز برخوردار شدند و همچنین گازرسانی به بخش غلامان کامل شد  .

وی ابراز امیدواری کرد : تا پایان سال ۹۶ بخش جرگلان و تمام روستاهای بالای بیست خانوار از نعمت گاز بهره مند می شوند و این در کنار توسعه بهداشت و درمان،آموزش و پرورش، راههای روستایی و...است که در دولت تدبیر و امید انجام شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز