۴امین نشست صمیمی جوانان و مسئولین آذربایجان غربی برگزار شد

۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۰۹:۰۷:۱۵
کد خبر: ۵۱۶۹۷۱
۴امین نشست صمیمی جوانان و مسئولین آذربایجان غربی برگزار شد
۴امین نشست صمیمی جوانان و مسئولین استان آذربایجان غربی با محوریت مشارکت اجتماعی جوانان برگزار شد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، ۴امین نشست صمیمی جوانان و مسئولین استان آذربایجان غربی با محوریت مشارکت اجتماعی جوانان با حضور معاون و مشاورین استاندار، مدیرکل ورزش و جوانان و سایر مسئولین برگزار شد.

۹۷ سمن حوزه جوانان در آذربایجان غربی فعال هستند

عبدالله چمن گلی مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی در این نشست گفت: باید از مسئولینی که برای کمک به جوانان گام بر میدارند قدردانی کرد.

وی افزود: افزایش تعداد سمن ها از ۸ به ۹۷ در بخش جوانان یکی از اتفاقات خوب در استان است.

هلال احمر از حضور جوانان استقبال می کند

حسن محمودی رئیس هلال احمر آذربایجان غربی گفت: هم اکنون۴۷ کانون دانشجویی در استان و جوانان پرشماری در جمعیت هلال احمر در آذربایجان غربی مشغود فعالیت هستند و ما از حضور و همکاری آنان استقبال و حمایت می کنیم.

وی اضافه کرد: هلال احمر بزرگترین نهاد غیردولتی محسوب میشود لذا حضور جوانان میتواند کمک شایانی به این نهاد داشته باشد.

حمایت ناجا از مشارکت جوانان

سرهنگ باباعلی نوبخت رئیس پلیس امنیت و اطلاعات آذربایجان غربی گفت: پلیس ناجا بعنوان یکی از نهادهای امنیتی از جوانان و مشارکت آنها استقبال می کند و حاضر است برنامه های مشارکتی با آنان برگزار کند.

جوانان بدنبال دیده شدن هستند نه فساد

شهلا تاجفر مدیرکل امور بانوان استاندار با انتقاد از هجمه های وارده به جوانان کشور گفت: برخلاف نظر عده ای، جوانان ما بدنبال اصلاح و دیده شدن هستند نه فساد و باید جوانان را بعنوان نقطه اتصال دولت و جامعه مورد حمایت قرار دهیم.

وی افزود: طبق تفاهم نامه با صندوق کارآفرینی امید، تسهیلات تنها با ملاک طرح و اولویت با اولویت دختران فارغ التحصیل جوان پرداخت خواهد شد.

تشکیل اتاق فکر جوان در سازمان ها و نهادهای مختلف

هوشنگ عطاپور مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی استانداری گفت: سازمان های مردم نهاد ظرفیتی مناسب برای توانمندسازی جوانان بعنوان بخش محرکه جامعه محسوب می شوند و میتوانند علاوه بر ایجاد تجربه شکوفایی جوانان را نیز در پی داشته باشد.

وی افزود: دولت با توجه به سمن ها دنبال کارهای پوپولیستی نیست و انتظار دارد سمن ها خالق فرصت باشند. دولت یازدهم در زمینه نگاه اجتماعی یکی از دولت های پیشرو بوده است.

وی اضافه کرد: هم اکنون تشکیل اتاق های فکر و مشاوره با حضور جوانان در ارگان های مختلف مراحل پایانی خود را سپری می کند و بزودی شاهد فعال شدن این بخش خواهیم بود.

در پایان این نشست که نزدیک به ۵ ساعت با بحث و تبادل نظر و پرسش های جوانان حاضر در جلسه بطول انجامید، نشان هایی با عنوان "مدیر پاسخگو" به رسم پاسخگویی مدیران به جوانان از طرف جوانان توسط موسسه مردم نهاد طلایه داران پژوهش اهدا شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز