معاون سیاسی وزیر کشور در قرچک:

قدر انقلاب و عزت ایران را بدانیم/ انتخابات متعلق به مردم است

۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۱۳:۴۴:۴۰
کد خبر: ۵۱۷۱۷۶
قدر انقلاب و عزت ایران را بدانیم/ انتخابات متعلق به مردم است
معاون سیاسی وزیر کشور با تأکید بر حفظ وحدت موجود در جامعه اظهار داشت: قدر انقلاب، کشور، وحدت ملی، امنیت موجود و عزت ایران و ایرانی را بدانیم و اجازه ندهیم احدی این وحدت را از جامعه بگیرد چرا که انقلاب به راحتی به دست نیامده است.

به گزارش خبر گزاری برنا در تهران، علی اصغر احمدی صبح امروز در همایش "نقش کارمندان و کارگران در پیروزی انقلاب اسلامی" که سالن همایشهای کانون ملائک قرچک برگزار شد، با تبریک دهه فجر و گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی(ره)، شهدا و حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی افزود: امام تمام وجود، علم و هستی خود را صرف پیروزی انقلاب اسلامی کرد و تمام سختی ها و مشکلات از جمله زندانی شدن و تبعید را به جان خرید اما هرگز تسلیم نشد و از کسی هراس نداشت.

وی ایمان به خدا، ایمان به مردم و ایمان به راه خود را سه ویژگی بارز امام راحل دانست.

این مسئول با اشاره به اینکه برگزاری جشن در دهه فجر خوب است اما مهم شناسایی ریشه های انقلاب و انتقال آن به نسل بعد از انقلاب است، خاطرنشان کرد: مهمترین عامل در پیروزی انقلاب اسلامی رهبری و ولایت است.

وی تأکید کرد: جاذبه انقلاب اسلامی این نیست که افراد را تخریب کنیم و به آنان تهمت بزنیم، بلکه وحدت جاذبه پیروزی انقلاب اسلامی است.

احمدی در بخشی از سخنانش افزود: طبق دستورات خداوند متعال و بهره گیری  از سیره پیامبر اسلام(ص) و ائمه اطهار(علیهم السلام) باید سعی شود مردم را از صحنه انقلاب دور نکرده و با آنها مدارا کنیم.

وی گفت: در دنیای امروز دسته بندی های سیاسی در حال تغییر است بطوریکه این موضوع را بعد از انتخابات آمریکا به وضوح مشاهده کردیم.

معاون سیاسی وزیر کشور ادامه داد: پروژه ایران هراسی به اتمام رسیده و تمام قطعنامه هایی که در گذشته علیه کشور ما صادر می شد از بین رفت.

رئیس ستاد انتخابات کشور همچنین در بخش دیگری از سخنان خود خواستار شد تا مسئولان زمینه برای نامزد شدن در شوراهای اسلامی روستا و ایجاد شور و نشاط مردم برای مشارکت در این رویداد مهم را فراهم کنند.

وی با تأکید بر اینکه انتخابات متعلق به مردم است، از همگان از جمله احزاب خواست مُرّ قانون را رعایت کنند.

احمدی افزود: حدود 55 هزار شعبه اخذ رأی برای انتخابات ریاست جمهوری و 65 هزار شعبه اخذ رأی برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در سراسر کشور پیش‌بینی شده است.

وی در پایان سخنان خود از خدمات استاندار تهران و فرماندار قرچک تقدیر کرد و گفت: دولت هرگز به مردم خیانت نکرد و از مدار رهبری خارج نشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز