حسینعلی امیری در یاسوج :

لایحه قانون جامع انتخابات جمهوری اسلامی ایران دارای ۱۷۰ ماده است

۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۱۵:۳۳:۵۵
کد خبر: ۵۱۷۲۶۴
لایحه قانون جامع انتخابات جمهوری اسلامی ایران دارای ۱۷۰ ماده است
معاون پارلمانی رئیس جمهوری امروز در یاسوج خبر داد : 99 ماده از قانون جامع انتخابات در دولت بررسی شده است .

 به گزارش خبرگزاری برنا ؛ حسینعلی امیری امروز در بدو ورود به یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد  اظهار داشت که تلاش مجموعه دولت و وزارت کشور این است که کار بررسی این قانون در اسرع وقت در کمیسیون مربوطه نهایی شود.

وی یادآور شد که تلاش می شود که پیش نویس این قانون جامع تا پیش از انتخابات پیش روی ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا بررسی نهایی و به مجلس شورای اسلامی ارسال شود.

دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره مجلس شوراهای اسلامی شهر و روستا 29 اردیبهشت سال آینده برگزار می‌شود.

زمان نام نویسی داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری، 22 الی 26 فروردین 96 اعلام شده است.

معاون پارلمانی رئیس جمهوری تصریح کرد که البته قانون جامع انتخابات از قبل تهیه شده بود اما با ابلاغ سیاست‌های کلی رهبر فرزانه انقلاب در مورد انتخابات، دوباره دولت و مجموعه وزارت کشور در حال انطباق مواد آن با سیاست‌های ابلاغی رهبری هستند.

امیری ابراز داشت که هم اینک یکی از اولویت‌های مهم دولت بررسی نهایی قانون جامع انتخابات است و نشست های فشرده و هفتگی در این راستا در کمیسیون سیاسی - دفاعی دولت ادامه دارد.

وی تعامل دولت با مجلس را در شرایط کنونی مثبت دانست و گفت که تاکید و راهبرد دولت تدبیر و امید همواره ارتباط خوب و تعاملی با سایر قوا به ‌ویژه مجلس شورای اسلامی بوده است.

امیری گفت که بسیاری از مسائل و مشکلات کشور با همکاری و تعامل میان قوا قابل‌حل است.

افتتاح و کلنگ زنی چندین طرح عمرانی و اقتصادی از جمله 13 طرح صنعتی در هشتمین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی و جشن پیروزی انقلاب از جمله برنامه‌های سفر یک ‌روزه معاون پارلمانی رئیس جمهوری به یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد است. و ایشان در تشییع پیکر مطهر سرگرد شهید "علی حسن بخردیان" در یاسوج نیز حضور یافت .


 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز