پیام مشترک نماینده ولی فقیه در استان و استاندار مازندران در آستانه یوم الله ۲۲ بهمن؛

۲۲ بهمن نماد پر شکوه همبستگی و اقتدار ملت آزاده ایران اسلامی است

۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۲:۲۱:۲۲
کد خبر: ۵۱۷۷۳۴
۲۲ بهمن نماد پر شکوه همبستگی و اقتدار ملت آزاده ایران اسلامی است
نماینده ولی فقیه در استان و استاندار مازندران، در پیام مشترکی از مردم شریف، انقلابی و ولایتمدار مازندران برای شرکت در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن دعوت بعمل آوردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از ساری؛ متن کامل پیام مشترک نماینده ولی فقیه در استان و استاندار مازندران در آستانه یوم الله 22 بهمن به شرح زیر است:

22 بهمن روز به ثمر نشستن درختی بارور و شکوفاست که با خون شهدای والامقام انقلاب اسلامی در سایه رهبری حکیمانه حضرت امام خمینی (ره) و حرکت حماسی ملت ایران اسلامی در مسیر تحقق استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی آبیاری شد.

 22 بهمن نماد پر شکوه همبستگی و اقتدار ملتی آزاده و سربلند است که با تاسی از سید و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع)، رژیم سراسر جور و ستم پهلوی را سرنگون کرده و  اوج آزادی خواهی و ایستادگی خود را برابر رژیم استعماری و ایادی آنان به نمایش گذاشتند و امروز با طی فراز و نشیب های بسیار در سایه رهبری داهیانه رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) در کمال امنیت و اقتدار بسر می برد.

حفظ این دستاورد بزرگ که محصول خون پاک شهیدان و رهبری بی‌بدیل امام راحل (ره) می باشد، تکلیفی است که امروز بر عهده آحاد ملت و مسئولین است.

اینجانبان در آستانه سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران ضمن گرامیداشت یوم الله 22 بهمن و یاد و خاطره امام شهیدان، شهیدان امام و شهدای گرانقدر مدافع حرم و تجدید میثاق با رهبری گرانقدر و معظم انقلاب اسلامی، از ملت فهیم ایران به ویژه مردم همیشه در صحنه و قدرشناس مازندران دعوت می کنیم تا با حضور با شکوه و گسترده در راهپیمایی وحدت آفرین و دشمن‌شکن یوم‌الله 22 بهمن، برگ زرین دیگری را برکتاب پر افتخار حماسه آفرینی های ملت بزرگ و انقلابی ایران اسلامی ثبت و درج نمایند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز