معاون بررسی های راهبردی معاون رییس جمهوری:

سیاست خارجی موفق و کاهش تورم مهم ترین دستاورد دولت تدبیر و امید است

۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۴:۲۰:۵۶
کد خبر: ۵۱۷۸۱۶
سیاست خارجی موفق و کاهش تورم مهم ترین دستاورد دولت تدبیر و امید است
معاون بررسی های راهبردی معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری گفت: آرامش در سیاست ، تعامل سازنده با کشورهای جهان و کاهش نرخ تورم از جمله دستاوردهای مهم دولت تدبیر و امید است.

به گزارش برنا، دکتر سوسن باستانی در جشن انقلاب در دانشگاه آزاد اسلامی خلخال افزود: با تمام مشکلات اقتصادی دولت با اجرای برنامه های اقتصاد مقاومتی همراه با ترویج الگوی مصرف به خوبی به اهداف خود در ایجاد آرامش سیاسی و اقتصادی در جامعه دست یافته است.

وی بیان کرد: دولت با تعامل سازنده با کشورهای مختلف جهان و حفظ اقتدار ملی در سیاست خارجی موفق بوده و توانسته بسیاری از مشکلات اقتصادی از جمله تورم را نیز مهار و با همراهی مردم زمینه را برای رشد تولید داخلی فراهم کند.

دکتر باستانی با تبریک ایام الله دهه فجر اظهار کرد: پیروزی انقلاب اسلامی به برکت حضور مردم در صحنه های مختلف حاصل شده و همین مردم نیز با همراهی برنامه های دولت در حفظ دستاوردهای ارزشمند نظام تلاش می کنند.

وی گفت: دولت برای ارتقای جایگاه بانوان درجامعه برنامه های خود را نیز عملیاتی کرده ، برنامه هایی همچون کاهش آسیب های اجتماعی زنان و نیز ایجاد اشتغال مولد برای بانوان جامعه اجرایی شده است.

معاون بررسی های راهبردی معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری اظهار کرد: ارتقای سطح زندگی زنان سرپرست خانوار ، ایجاد اشتغال برای طیف گسترده ای از بانوان با استفاده از اقتصاد مبتنی بر خانواده و نیز اقتصاد دانش بنیان با ایجاد مشاغل در بخش صنعت و خدمات از جمله اهداف دولت در ارتقای جایگاه زنان جامعه است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز