استاندار اردبیل:

دولت تدبیر و امید ۴۷۰ روستای استان اردبیل را گازدار کرد

۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۴:۳۸:۳۶
کد خبر: ۵۱۷۸۳۴
دولت تدبیر و امید ۴۷۰ روستای استان اردبیل را گازدار کرد
استاندار اردبیل گفت: در آغاز کار دولت تدبیر و امید ٣٥٠ روستا در استان از نعمت گاز بهره مند بودند اکنون گازرسانی به ٤٧٠ روستا اجرا شده و مورد استفاده مردم قرار گرفته است.

به گزارش برنا، دکتر مجید خدابخش روز سه شنبه در آئین افتتاح همزمان 1111 طرح گازرسانی به روستاهای استان اردبیل با حضور معاون رییس جمهوری در امور زنان افزود: امروز به برکت پیروزی انقلاب اسلامی شاهد افتتاح ١١١ طرح گازرسانی روستایی در استان هستیم که برای اجرای این طرح ها و نیز سه باب ساختمان اداری و گاز رسانی به ١٢ واحد صنعتی در مجموع ٣٦١میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

وی بیان کرد: در آغاز کار دولت تدبیر و امید ٣٥٠ روستا در استان از نعمت گاز بهره مند بودند اکنون گازرسانی به ٤٧٠ روستا اجرا شده و مورد استفاده مردم قرار گرفته است.

استاندار اردبیل اضافه کرد: عملکرد دولت در گازرسانی قابل تحسین است و ان شاالله در سال ٩٦ گازدار شدن تمام روستاهای استان اردبیل را جشن خواهیم گرفت.

خدابخش ادامه داد: سال گذشته مبلغ یک هزار میلیارد ریال اعتبار برای گازرسانی روستاهای استان هزینه شده و امسال این میزان به یک هزار و٦٠٠ میلیارد ریال رسیده است .

دکتر خدابخش افزود: دولت تدبیر و امید خدمات رسانی به مناطق محروم را در اولویت قرار داده و در سال های آینده ثمره این خدمات برای مردم قابل لمس خواهد بود.

استاندار اردبیل گفت: دهه فجر فرصت مناسبی است تا عملکرد دولت به مردم تبیین شود.

در این آئین با حضور دکتر شهیندوخت مولاوردی معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده 111 طرح گازرسانی متشکل از گازرسانی به 2 روستای اردبیل ،29 روستای پارس اباد مغان ، یک روستای بیله سوار ، 6 روستای خلخال ،24 روستای مشگین شهر ،15 روستا شهرستان کوثر،9روستای نیر و 25 روستای شهرستان گرمی ،سه باب ساختمان اداری و طرح گازرسانی به 12 واحد صنعتی به بهره برداری رسید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز