استاندار مازندران کلید ۱۸۴ واحد مسکن مهر آمل را تحویل مالکان آن داد

۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۵:۲۱:۵۵
کد خبر: ۵۱۷۸۷۹
استاندار مازندران کلید ۱۸۴ واحد مسکن مهر آمل را تحویل مالکان آن داد
استاندار مازندران در آئینی به طور همزمان 2 مجتمع 144 و 40 واحدی مسکن مهر شهری را افتتاح و کلید یکی از واحدها را به صورت نمادین به مالک آن اهداء کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از آمل؛ مسکن مهر 144 واحدی آفمان در زمینی به مساحت هفت هزار و 631 متر مربع در 12 بلوک 6 طبقه، در هر طبقه 2واحد و به مساحت های 90، 105 و 127 متری ساخته شده و در مجموع 115 میلیارد ریال برای ساخت آن درقالب تسهیلات مسکن مهر هزینه شده است.

همچنین طرح مسکن مهر 40 واحدی رادمهر در زمینی به مساحت هزار و 700 متر مربع با اسکلت بتنی در 2 بلوک 20 واحدی، در 5 طبقه و هر طبقه 4 واحد 83متری با حدود 3میلیارد تومان از محل تسهیلات بانک مسکن و آورده مالکان ساخته شده است.

استاندار مازندران درآئین نمادین واگذاری این واحدها در مجتمع 144واحدی در آمل گفت: تعداد 54هزار واحد مسکن مهر شهری و روستایی برای مازندران در نظر گرفته شده بود که بخش زیادی از این واحدها تحویل صاحبان آنها شده است.

ربیع فلاح افزود: از این شمار حدود 16 هزار واحد مسکن مهر روستایی و در شهرهای کمتر از 25 هزار نفر جمعیت و بقیه نیز در شهرهای با جمعیت بیش از 25هزار نفر اجرا شده است.

وی ادامه داد: تاکنون حدود 98 درصد واحدهای مسکن مهر در روستاهای استان به پایان رسیده و 2 درصد باقیمانده نیز روند ساخت آنها در شهرهای کمتراز 25هزار نفرجمعیت ادامه دارد.

استاندار مازندران در بخش دیگری با بیان اینکه روند ساخت حدود 7 هزار واحد مسکن مهر در استان به علت برخی مشکلات حقوقی و نیز نقدینگی از سوی اعضا بلاتکلیف است، اضافه کرد: حدود 2 هزار و 500 واحد مسکن مهر در مازندران بدون متقاضی است.

فلاح جلودار افزود: همزمان با گرامیداشت دهه مبارک فجر تعداد هزار و 50 واحد مسکن مهر در استان افتتاح شده و یا در حال افتتاح است.

وی اضافه کرد: در حوزه مسکن مهر در مازندران در راستای خانه دار شدن افراد اقدام های خوبی توسط دولت با افزایش تسهیلات مسکن انجام شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز