دعوت مدیرکل ورزش وجوانان لرستان برای حضور شکوهمند جامعه ورزش در راهپیمایی۲۲بهمن

۱۳۹۵/۱۱/۲۱ - ۱۲:۳۵:۰۲
کد خبر: ۵۱۸۱۶۵
دعوت مدیرکل ورزش وجوانان لرستان برای حضور شکوهمند جامعه ورزش در راهپیمایی۲۲بهمن
مدیرکل ورزش و جوانان لرستان گفت: جامعه ورزش و جوانان استان لرستان در گرامیداشت سی و هشتمین سالگرد انقلاب شکوهمند اسلامی و ایام الله دهه مبارک فجر، مشتاقانه و همگام با مردم شهید پرور حضور منسجم و موثر در راهپیمایی 22 بهمن خواهند داشت.

  به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان علی یاور عزیزپور  مدیر کل ورزش وجوانان لرستان در گفتگوی اختصاصی با برنا گفت: خانواده بزرگ ورزش و جوانان استان روز جمعه هم پا و هم دوش دیگر اقشار خداجوی و ولایت مدار ایران اسلامی در راهپیمایی ‎ 22بهمن شرکت می کنند تا ضمن تجدید بیعت خود با مقام معظم رهبری یک صدا فریاد استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را سر دهند.  

وی اضافه کرد: در 22بهمن، جامعه ورزشی لرستان در کنار جامعه ایرانیان حماسه دیگری در پاسداشت اسلامیت و جمهوریت خود به پا خواهد کرد و جمعه هزاران نفر از ورزشکاران لرستانی به راهپیمایی غرور آفرین 22 بهمن خواهند آمد تا یک صدا فریاد استقلال، آزادی جمهوری اسلامی سر دهند. 

 

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان اظهار داشت: از همه ورزشکاران، مربیان، سرپرستان، مدیران و مسوولان ورزش و همه دست اندرکاران امور جوانان و اعضای سازمان های مردم نهاد استان لرستان دعوت می شود تا با حضور حماسی خود در راهپیمایی 22 بهمن، بار دیگر در عظمت و شکوه این انقلاب مشارکت کنند.  

عزیز پور تصریح کرد: جوانان و ورزشکاران نیز بار دیگر به مستکبران عالم و سرسپردگان داخلی آنها اعلام می کنند که بر حراست و صیانت از انقلاب اسلامی و دستاوردهای ارزشمند آن تا پای جان ایستاده اند.  

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران الگوی کشورهای منطقه است و ما در راهپیمایی 22 بهمن امسال بار دیگر خوشحالی، سرافرازی، سربلندی و عزت ناشی از این انقلاب را به رخ تمامی جهانیان خواهیم کشید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز