معاون تربیت بدنی آموزش و پرورش قزوین:

قزوین در المپیادهای ورزشی جزء ۳ استان برتر کشور محسوب می شود

۱۳۹۵/۱۱/۲۱ - ۱۳:۱۵:۱۵
کد خبر: ۵۱۸۱۹۶
قزوین در المپیادهای ورزشی جزء ۳ استان برتر کشور محسوب می شود
معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان قزوین گفت: هم اکنون استان قزوین در زمینه المپیادهای ورزشی بین 3 استان برتر کشور قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، عین اله صادقی معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین در همایش اختتامیه المپیاد ورزشی درون مدرسه ای که به یاد شهید شاخص  قدرت ا... چگینی برگزار شد، اظهار کرد: امروز شاهد مشارکت 70درصدی دانش آموزان دوره تحصیلی ابتدایی و متوسطه در المپیاد ورزشی درون مدرسه ای استان قزوین هستیم تا این استان در جمع سه استان برتر در زمینه المپیادهای ورزشی قرار گیرد.

صادقی بیان کرد: البته با تلاش همکاران و واحد فرهنگی درصدد هستیم بتوانیم این عناوین را حفظ و ارتقا ببخشیم تا به پایلوت اجرای این طرح در کشور تبدیل شویم.

وی اضافه کرد: زنگ ورزش، زنگ نشاط و شادابی و زندگی است و از طرفی هم المپیادهای ورزشی می تواند هویت بخشی و جامعه پذیری، خصلت های جوانمردی و پهلوانی و همچنین اخلاق و دین مداری را به دانش آموزان آموزش دهد.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان قزوین خاطرنشان کرد: درس ورزش، بخش عملی سند تحول بنیادین است که به دانش آموزان در راستای پویایی و سلامتی کمک می کند و باعث پیشگیری از آسیب های اجتماعی می شود.

صادقی گفت: عقل سالم در بدن سالم است و دانش آموزی تصمیم درست می گیرد که جسم و روح سالمی داشته باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز