در راستای سفر دو روزه به قزوین صورت گرفت؛

دیدار معاون رییس جمهور با امام جمعه قزوین

۱۳۹۵/۱۱/۲۱ - ۱۳:۱۷:۱۸
کد خبر: ۵۱۸۱۹۸
دیدار معاون رییس جمهور با امام جمعه قزوین
دکتر جمشید انصاری در بدو ورود به استان قزوین با آیت الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، دکتر جمشید انصاری معاون رییس جمهور که در راستای سفر دو روزه جهت افتتاح پروژه های دهه فجر روز گذشته وارد استان قزوین شده است همراه با فریدون همتی استاندار، محمدی نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران و مسوولان استانی به دیدار آیت الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین رفت.

در این دیدار صمیمی خاطراتی از دوران پیش از انقلاب و پیروزی انقلاب توسط معاون رییس جمهور و امام جمعه قزوین نقل شد.

دکتر انصاری در این دیدار اظهار کرد: در دوران انقلاب با وجود حکومت نظامی مردم در صحنه حضور داشتند و این دوران علیرغم مشکلات و سختی های فراوان، شیرینی ها و خاطرات بسیاری داشت و همه آحاد مردم یک دل و یک صدا برای اهداف انقلاب تلاش می کردند.

معاون رییس جمهور همچنین به بیان خاطرات بسیاری از استان قزوین در دوران پیش از انقلاب و پس از پیروزی انقلاب اشاره کرد و گفت: استان قزوین از استان های حاضر در عرصه انقلاب محسوب می شود و مردم قزوین همواره در عرصه های مختلف برای نظام جانفشانی کرده اند.

حضور در جلسه شورای اداری، افتتاح چند پروژه عمرانی، نشست با نخبگان و اصحاب رسانه از جمله برنامه های معاون رییس جمهور در استان قزوین است.

نظر شما