با حضور گسترده مردم

مراسم باشکوه راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن در استان لرستان برگزار شد

۱۳۹۵/۱۱/۲۲ - ۱۳:۲۴:۳۷
کد خبر: ۵۱۸۵۵۸
مراسم باشکوه راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن در استان لرستان برگزار شد
راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن با حضور اقشار مختلف مردم در شهرهای مختلف استان لرستان برگزار شد.

به گزارش  خبرگزاری برنا  از لرستان ،راهپیمایی 22 بهمن‌ماه همزمان با سراسر کشور در استان لرستان با حضور پرشور و گسترده مردم ولایتمدار و مؤمن این استانبرگزار شد.

اقشار مختلف مردم اعم از زن و مرد، کودک و بزرگسال با حضور وصف‌ناپذیر در راهپیمایی 22 بهمن باشکوه‌تر از سال‌های گذشته با آرمان‌های انقلاب و مقام معظم رهبری تجدید میثاق کردند؛ امروز همه آمده‌اند تا با حرکت با بصیرت خود کاخ ظلم و ستم استکبار را فرو ریزند.

شرکت‌کنندگان در راهپیمایی پس از طی مسیرهای مختلف شهر خود را به میدان شهدا رسانده و با در دست داشتن پلاکاردهایی با شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و شعارهای ضد صهیونیستی حضور دارند تا بار دیگر انزجار قلبی خود را از استکبار جهانی اعلام کنند.

درراهپیمایی 22 بهمن در شهرستان خرم‌آباد مردم با مشت‌هایی گره‌ کرده و سردادن شعارهای ضد صهیونیستی به سمت میدان 22 بهمن درحرکت هستند و یک‌صدا پایبندی خود را به انقلاب اسلامی و آرمان‌های امام خمینی(ره) رساتر از همیشه فریاد زده و تبعیت خویش را از مقام معظم رهبری اعلام کردند.

همه آمده‌اند تا بار دیگر به دشمنان نظام اسلامی ثابت کنند که همواره درصحنه حضور دارند و باجان و دل، از انقلاب اسلامی و آرمان‌های آن پاسداری می‌کنند و با امام راحل بیعتی دوباره بسته و شور و شعور سیاسی خود را به رخ جهانیان بکشند.

 

نظر شما