همگام با اقشار مختلف مردم صورت گرفت؛

حضور حماسی جامعه ورزش قزوین در راهپیمایی۲۲بهمن

۱۳۹۵/۱۱/۲۲ - ۱۳:۳۲:۰۷
کد خبر: ۵۱۸۵۶۴
حضور حماسی جامعه ورزش قزوین در راهپیمایی۲۲بهمن
جامعه ورزش و جوانان استان قزوین همزمان با سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و همراه با اقشار مختلف مردم در راهپیمایی 22بهمن حضوری گسترده یافت.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ پیش از ظهر امروز و همزمان با سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی جامعه ورزشی استان قزوین متشکل از محمد مشهدی آقایی، مدیرکل ورزش و جوانان قزوین، معاونین این اداره کل و روسای ستادی و اداری، هیات های ورزشی و ورزشکاران و اعضای سمن های جوانان با حضور باشکوه در راهپیمایی 22بهمن حماسه ای دیگر را رقم زدند.

اهالی ورزش قزوین مسیر ورزشگاه تختی تا میدان آزادی را با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل و ... طی کردند تا باردیگر وفاداری خود به نظام و انقلاب را نشان دهند.

ورزشکاران قزوینی با دردست داشتن پرچم ایران ضمن اعلام برائت از دشمنان داخلی و خارجی با آرمان های انقلاب اسلامی تجدید بیعت کردند.

سعید دقیقی، فوتبالیست قزوینی، علی غربی، از قهرمانان دوومیدانی، حسین باجیوند، رئیس هیات فوتبال قزوین و ... از چهره های ورزشی حاضر در این راهپیمایی بودند.

جامعه ورزش قزوین همواره حضوری باشکوه و گسترده در مراسمات مختلف داشته و ورزشکاران این استان نشان داده اند علاوه بر درخشش در میادین مختلف با شعور سیاسی خود در عرصه های انقلاب نیز همواره مطیع رهبری هستند.

نظر شما