سالن ورزشی شهیدان کورش و داود علی پناه افتتاح شد

۱۳۹۵/۱۱/۲۲ - ۱۳:۳۹:۰۵
کد خبر: ۵۱۸۵۷۰
در مراسمی با حضور معاون امور عمرانی استانداری لرستان ، سالن ورزشی شهیدان کورش و داود علی پناه در دبیرستان علوم و معارف اسلامی شهید مطهری شهرستان خرم آباد به بهره برداری رسید .

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ؛  سرپرست اداره کل آموزش و پرورش لرستان  در مراسم بهره برداری از این سالن ورزشی  گفت : این سالن ورزشی در زمینی به مساحت یک هزارو 121متر مربع  و 984 متر مربع  زیر بنای مفید سالن  به بهره برداری  رسیده و شامل رختکن ، فضای اداری ،سرویس های بهداشتی و حمام است .

خدانظر دریکوند افزود : این پروژه ورزشی از سال 91آغاز شده و کل اعتبار هزینه شده برای این سالن 980میلیون تومان بوده است .

وی در ادامه سخنان خود دو رویکرد  توسعه ورزش های همگانی و استعدادیابی را محور فعالیت های حوزه تربیت بدنی برشمردو گفت :  در سطح استان 90سالن ورزشی وجود دارد که دانش آموزان و فرهنگیان از آنها استفاده می کنند . 

دریکوند تاکید کرد : استفاده از این سالن تنها منحصر به دانش آموزان و فرهنگیان یک آموزشگاه یا محله نیست ، بلکه تمام دانش آموزان و فرهنگیان بالسویه می توانند از این امکانات استفاده کنند .

وی در پایان سرانه ورزشی استان را 36صدم متر مربع برشمرد و گفت : تا رسیدن به سرانه استاندارد فاصله هست و باید با مشارکت خیرین حقیقی و حقوقی و حمایت های ویژه مدیران ارشد استان و کشور این سرانه را افزایش داد .

گفتنی است که در مراسم بهره برداری از سالن ورزشی شهیدان علی پناه ، مدیران کل نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس و  ورزش و جوانان لرستان  ، مسئول بسیج ورزشکاران سپاه حضرت ابوالفضل (ع)، معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش لرستان ، معاونین اداره کل نوسازی مدارس  ،  مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو خرم آباد و خانواده شهیدان علی پناه نیز حضور داشتند . 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز