نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد:

پاسخ دندان شکن مردم به یاوه گویی های آمریکا/فریاد خروشان ملت کاخ سیاه آمریکا را به ذلت کشاند

۱۳۹۵/۱۱/۲۲ - ۱۳:۵۵:۱۷
کد خبر: ۵۱۸۵۸۴
پاسخ دندان شکن مردم به یاوه گویی های آمریکا/فریاد خروشان ملت کاخ سیاه آمریکا را به ذلت کشاند
نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آبا گفت :رئیس جمهور ابله آمریکا ایران را تهدید می کند اما مگر تو چه غلطی می خواهی بکنی؟ بیان داشت: تهدید رئیس جمهور آمریکا طبل تو خالی بوده که با سوزن نازکی از بین می رود چه برسد با موشک ها و فریاد الله اکبر ما.

  به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ،آیت الله سید احمد میر عمادی در خطبه های نماز جمعه این هفته خرم آباد که در مصلی الغدیر این شهر برگزار شد افزود: ملت ایران با حضور خود در راهپیمایی 22 بهمن به رئیس جمهور آمریکا اعلام کردند تو کوچکتر از آن هستی که در برابر قدرت ملت ایران قرار بگیری و تمام اقشار ملت ایران از پیر و جوان، زن و مرد ، عشایر و آحاد مردم با تمام توان مشت محکمی بر دهان تو می کوبند.
آیت الله میرعمادی همپنین گفت: ترامپ شیطان بزرگ بدون نقاب است که ماهیت و ذات خشونت طلبانه آمریکا را بخوبی نشان می دهد در حالیکه رئیس جمهور های قبلی آمریکا نیز چهره با نقاب شیطان بودند اما رئیس جمهوری فعلی آمریکا همان چهره واقعی و زشت آمریکا را به دنیا نشان می دهد.
نماینده ولی فقیه در لرستان اظهار کرد: تهدید رئیس جمهور آمریکا علیه ایران ، طبلی تو خالی است که با یک سوزن نازک از بین می رسد تا چه برسد به توان موشک های ایران و یا توان فریاد خروشان الله اکبرهای ملت ایران که خواب راحت را از چشمان مقامات امریکایی سلب می کند.
آیت الله میرعمادی افزود: این سیل خروشانی که امروز و همزمان با یوم الله 22 بهمن به صحنه آمد ، پایه های سست کاخ سیاه امریکا را به لرزه در می آورد.
وی خظاب به مقامات آمریکایی گفت: شما هر چه خیانت و جنایت است را انجام داده اید و حالا یک شخص فاسد سرمایه دار و زالو صفت در برابر ملت بزرگ و قهرمان ایران اسلامی عرض اندام می کند در حالیکه ملت ایران 38 سال فریاد مرگ بر آمریکا سر می دهد و در شرایطی که امروز ایران قدرتمندترین کشور منطقه است و هیچ ترسی از اینگونه تهدیدهای مقامات امریکایی ندارد.
امام جمعه خرم آباد گفت: اگر ملت ایران در برابر تهدیدهای آمریکا ترسی به دل راه می داد همان موقع که توان و قدرت امروز را نداشت می ترسید در حالی که همان موقع هم ملت ایران فریاد مرگ بر آمریکا سر می دادند تا امروز که خود آمریکا هم قدرت کشور ایران را درک می کند.
آیت الله میرعمادی با بیان اینکه توان و قدرت جمهوری اسلامی به مردم و ولایت و رهبری است گفت: ما امروز اعلام می کنیم با تمام وجود در برابر جبهه استکبار ، نظام سلطه و در برابر هر گونه تهدید آمریکا تا پای جان ایستاده ایم و از انقلاب و آرمان های انقلابمان دفاع می کنیم.
وی با تشکر از حضور گسترده مردم لرستان در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن امسال گفت: شما با حضور پرشور خود بار دیگر قلب امام زمام (عج) و مقام معظم رهبری را خشنود کردید.
امام جمعه خرم آباد در بخشی از سخنان خود گفت: مردم با حضور خود در راهپیمایی امروز عشق، محبت و ارادت خود به ولایت و رهبری را اعلام کردند و در عین حال پاسخ دندان شکنی به یاوه گویان آمریکایی دادند.
وی با بیان اینکه بنا بر آموزه های دینی روزی که مردم در تعیین سرنوشت خود نقش دارند آن روز روز عید ملی است اظهار کرد : 22 بهمن روز عید ملی و عید واقعی ملت ایران اسلامی به شمار می رود.
نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به اینکه 22 بهمن روز اقتدار و ایستادگی ملت بزرگ ایران اسلامی است گفت: امروز روز ایستادگی مردم بر ارزش های دینی، ایستادگی بر دستاوردهای انقلاب اسلامی،ایستادگی بر راه امام و تبعیت از مقام معظم رهبری، ایستادگی مردم به دفاع از اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی است.
وی گفت: در عین حال 22 بهمن روز اقتدار و روز قدرت نمایی ملت ایران است که خودشان انقلاب کردند و بعد از پیدایش انقلاب از سوی مردم آنچه که ضامن استمرار و تداوم انقلاب محسوب می شود همین حضور مردم در صحنه است.
امام جمعه خرم آباد گفت: راهپیمایی 22 بهمن در هر سال انقلاب را بیمه می کند و مشت محکمی بر دهان دشمنان انقلاب اسلامی است و اینکه ملت ایران در دفاع از انقلاب ایستاده است.
آیت الله میرعمادی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به شهادت حضرت فاطمه (س) و تسلیت این روز گفت: حضرت فاطمه (س) کوثر قرآن و اولین شهید راه ولایت بوده است و امروز الگویی برای ماست که باید به ایشان اقتدا شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز