با حضوری موثر در راهپیمایی ۲۲بهمن

هیات های ورزشی قزوین در آزمون انقلاب نمره قبولی گرفتند

۱۳۹۵/۱۱/۲۲ - ۱۴:۴۵:۴۳
کد خبر: ۵۱۸۶۱۹
هیات های ورزشی قزوین در آزمون انقلاب نمره قبولی گرفتند
هیات های ورزشی استان قزوین با حضوری همه جانبه و شکوهمند در مراسم راهپیمایی 22بهمن از آزمون انقلاب سرافراز بیرون آمدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ صبح امروز و همزمان با سراسر کشور هیات های ورزشی قزوین در قالب جامعه ورزش قزوین ضمن حضور چشمگیر در راهپیمایی 22بهمن فریاد آزادی خواهی سردادند.

جمعی از اعضای هیات های ورزشی قزوین در کنار دیگر ورزشکاران و مسئولان شکوه حضور را در سی و هشمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به منحصه ظهور گذاشتند و نشان دادند هرجا که نام نظام و انقلاب در میان باشد نخستین نفر در صحنه حاضرهستند.

اما در این بین حضور رزمی کاران استان قزوین همانند گذشته در راهپیمایی 22بهمن چشمگیر بود و آنها  همگام با سایر ورزشکاران برای دفاع از ارزش های کشور اعلام آمادگی کردند.

جمعی از رزمی کاران استان قزوین دوشادوش سایر مردم و در کنار افشین هادی چگینی، رئیس هیات ورزش های رزمی قزوین و محمد مشهدی آقایی، مدیرکل ورزش و جوانان قزوین، در این مراسم ضمن گرامیداشت پیروزی انقلاب تبعیت خود را از فرامین رهبری اعلام کردند.

این ورزشکاران با در دست داشتن بنری مخالفت خود را با سیاست های آمریکا و اسرائیل در قبال کشورمان اعلام و حضور خود را در عرصه های انقلاب به سراسر جهان نشان دادند.

هیات ورزش های رزمی قزوین همانند هیات کاراته و ... همواره حضوری فعال در مراسمات مختلف دارد.

اجرای حرکات نمایشی از سوی رزمی کاران قزوینی بخشی از مراسم راهپیمایی 22بهمن را تشکیل می داد که شکوه خاصی به این مراسم بخشیده بود.

photo_2017-02-10_15-24-17

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز