خطیب نماز جمعه شهرری:

ملت ایران هرگز از آرمان ها و اهداف بلند خود دست برنخواهند داشت

۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۰۰:۴۱:۱۵
کد خبر: ۵۱۸۷۳۱
ملت ایران هرگز از آرمان ها و اهداف بلند خود دست برنخواهند داشت
حجت الاسلام سید علی شاهچراغی ملت ایران را مردمی آگاه به منطقه و جهان دانست و گفت: ملت ایران هرگز از آرمان ها و اهداف بلند خود دست برنخواهند داشت و همیشه رهرو امام راحل و شهدا هستند.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران، حجت الاسلام سید علی شاهچراغی امام جمعه شهرستان ری در مصلی بزرگ شهرری به حضور میلیونی مردم در راهپیمایی 22 بهمن در سراسر کشور اشاره کرد و گفت:ترامپ و مشاورانش دانش کافی درباره مردم ایران نداشتند و امسال راهپیمایی رنگ و بوی استکبارستیزانه ای داشت و مردم نشان دادند که ایرانیان با ملت های عربی حوزه خلیج فارس فرق میکنند.

وی با اشاره به اینکه شجاعت در رگهای ایرانیان جریان دارد گفت: مردم ایران این شجاعت را از امام راحل و رهبر انقلاب آموخته اند و راهپیمایی امسال به همگان ثابت کرد که مردم شهید پرور ایران از هیچ قدرتی در منطقه هراس ندارند و برای حفظ منافع خودشان با تمام قوا و شجاعت ایستاده اند.

نماینده ولی فقیه در شهرری به زانو درآوردن آمریکاییها و دشمنان نظام را امری اسان دانست و گفت: اگر امروز کشورهای یمن و سوریه و عراق در مقابل قدرتهای ظالمانه مقتدرانه عمل میکنند و ایستادگی خود را نشان میدهند همگی بواسطه پشتیبانی جمهوری اسلامی ایران از این کشورهاست و این موضوع به ما میگوید که به راحتی میتوانیم دماغ آمریکا را به خاک بمالیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز