مدیرعامل خانه مطبوعات و خبرگزاری‌های لرستان:

آغازثبت‌نام الکترونیک اعضای خانه مطبوعات

۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۱۳:۵۳:۲۸
کد خبر: ۵۱۹۰۹۵
آغازثبت‌نام الکترونیک اعضای خانه مطبوعات
مدیرعامل خانه مطبوعات و خبرگزاری‌های لرستان از آغاز روند ثبت‌نام الکترونیک اعضای خانه مطبوعات خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ، کیانوش رستمی با اعلام این خبر گفت: تمامی اعضای خانه مطبوعات و خبرگزاری‌ها، خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای استان می‌توانند با مراجعه به سایت www.khanehmatbooat.ir نسبت به ثبت‌نام و بارگذاری مشخصات خود برای ثبت‌نام در سایت خانه مطبوعات استان اقدام کنند.

وی افزود: کسانی که تاکنون عضو خانه مطبوعات و خبرگزاری‌ها نبوده‌اند نیز می‌توانند با ثبت نام در این سامانه نسبت به ارائه درخواست عضویت خود اقدام کنند.
مدیرعامل خانه مطبوعات لرستان با تأکید بر اینکه ثبت‌نام در این سامانه جهت شرکت در انتخابات هیأت مدیره خانه مطبوعات که اسفند ماه سال جاری هم‌زمان در سراسر کشور و به صورت الکترونیک برگزار می‌شود الزامی است اظهار داشت: شرکت در فرآیند انتخابات منوط به ثبت‌نام اعضا در این سامانه است بنابراین لازم است فعالان رسانه‌ای استان هرچه سریع‌تر ثبت‌نام خود را در سایت مذکور انجام و برای خود حساب کاربری ایجاد کنند.
رستمی همچنین گفت: جهت سهولت در فرآیند ثبت‌نام و رفع اشکالات احتمالی شماره تماس نمایندگان ادارات کل و نمایندگان خانه‌های مطبوعات به تفکیک هر استان در سایت معاونت مطبوعاتی وجود دارد و کاربران و فعالان رسانه‌ای استان می‌توانند هرگونه سؤال و ابهام خود در خصوص فرآیند ثبت‌نام را با آنان در میان بگذارند و یا با شماره تلفن‌های ٤٦-٨٤٠٩٥١٤٥-٠٢١ تماس حاصل کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز