تاکید مدیرکل ورزش و جوانان یزد بر حضور بیشتر بخش خصوصی در توسعه ورزش

۱۳۹۵/۱۱/۲۴ - ۰۹:۱۴:۳۹
کد خبر: ۵۱۹۴۸۷
تاکید مدیرکل ورزش و جوانان یزد بر حضور بیشتر بخش خصوصی در توسعه ورزش
مدیرکل ورزش و جوانان یزد بر حضور بیشتر بخش خصوصی در توسعه ورزش استان تاکید کرد و گفت: برون سپاری امور به خصوص در ورزش از سیاست های دولت تدبیر و امید و مورد تاکید رئیس جمهوری است.

به گزارش برنا؛ مسعود شریعتی در مراسم معارفه سرپرست هیات تیراندازی با کمان یزد افزود: در این راستا باید برنامه ریزی شود تا زمینه حضور بخش خصوص در رشته تیراندازی با کمان در فراهم و شاهد حضور بیشتر باشگاه ها در ورزش باشیم و در راستای تیمداری و هم قهرمان پروری گام های خوبی بردارند.
وی ادامه داد: یزد ظرفیت خوبی در رشته تیراندازی با کمان دارد و با توجه به اینکه یکی از رشته های هدف در طرح استعدادیابی همگانی نیز هست باید تلاش شود تا نفرات نخبه شناسایی و مستعدین زیر نظر مربیان مجرب تربیت شوند.
مدیر کل ورزش و جوانان استان یدز خاطر نشان کرد: با برنامه ریزی درست و بهره گیری از تمام ظرفیت ها قطعا شاهد حضور و موفقیت کمانداران یزدی در میادین آسیایی و جهانی خواهیم بود.
شریعتی جا دارد از زحمات و فعالیت های رئیس سابق هیات که اقدامات خوبی در این رشته ورزشی در استان انجام دادند و همچنین از محمد مرشد زاده مدیر باسابقه که سرپرستی این هیات را قبول کردند قدردانی شود.
وی ابراز امیدواری کرد با استفاده از تجارب افراد متخصص در این رشته شاهد رشد و پیشرفت بیشتر این رشته جذاب در استان یزد باشیم.
در این جلسه محمد مرشد زاده به عنوان سرپرست جدید هیات تیراندازی با کمان استان یزد معرفی و از زحمات محسن پورسلمان رئیس اسبق این هیات تجلیل به عمل آمد.

 

نظر شما