امروز رخ داد ؛

ضریب پایداری خطوط انتقال گاز میانه افزایش یافت

۱۳۹۵/۱۱/۲۴ - ۰۹:۵۹:۳۶
کد خبر: ۵۱۹۵۴۸
ضریب پایداری خطوط انتقال گاز میانه افزایش یافت
بایبوردی گفت: با محاسبات دقیق و نیاز سنجی در جهت رفع مشکلات عدیده از جمله افت فشار احتمالی گاز استانهای زنجان و آذربایجان شرقی و همچنین شهرستانهای تحت پوشش و تابعه این دو استان، این پروژه به مرحله اجرا در آمد.

همزمان با طلیعه سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، مرکز تعمیرات خطوط لوله میانه مورد بهره برداری و در چرخه انتقال گاز قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی منطقه 8 عملیات انتقال گاز ایران، یدالله بایبوردی، مدیر منطقه، با اعلام این خبر گفت: بمنظور انتقال مستمر و افزایش پایداری شبکه انتقال گاز و همچنین جهت نیل به بهره وری بیشتر و جلب رضایت مشتری، مرکز تعمیرات خطوط لوله میانه به بهره برداری رسید.

بایبوردی ضمن مهم بر شمردن این پروژه افزود: با محاسبات دقیق و نیاز سنجی در جهت رفع مشکلات عدیده از جمله افت فشار احتمالی گاز استانهای زنجان و آذربایجان شرقی و همچنین شهرستانهای تحت پوشش و تابعه این دو استان، این پروژه به مرحله اجرا در آمد.

مدیر منطقه 8 عملیات انتقال گاز اظهار داشت: با توجه به سردسیر بودن مناطق شمالغرب کشور و نگرانی از احتمال افت فشار و قطع گاز مشترکین در فصول سرد سال که با کاهش دما و پیک مصرف گاز پدید می آید؛ با انجام این پروژه ضمن رفع نگرانی های موجود، قابلیت اطمینان و پایداری انتقال گاز در منطقه تحت پوشش منطقه بصورت فزاینده ای افزایش یافت.

وی بیان داشت: مرکز بهره برداری خطوط لوله میانه وظیفه انتقال گاز در استانهای زنجان و آذربایجان شرقی در سال 1387 مطالعات مربوط به احداث مرکز بهره برداری این خطوط لوله آغاز  و اینک پس از مدتها تلاش بی وقفه همکاران در فصل سرد سال، بهره برداری از این مرکز شروع شد.

شایان ذکر است در آیین افتتاح این طرح معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میانه، معاونین فرمانداری، نمایندگان مردم میانه در مجلس شورای اسلامی و اعضای شورای اداری نیز حضور داشتند.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز