سید مهدی فرشادان رئیس مجمع نمایندگان کردستان شد

۱۳۹۵/۱۱/۲۴ - ۱۱:۴۴:۲۸
کد خبر: ۵۱۹۶۶۱
سید مهدی فرشادان رئیس مجمع نمایندگان کردستان شد
با رای اعضای مجمع سیدمهدی فرشادان نماینده سنندج، دیواندره و کامیاران به عنوان رئیس مجمع نمایندگان کردستان در مجلس شورای اسلامی انتخاب شد.

به گزارش خبرگزاری برنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیدمهدی فرشادان، نماینده مردم سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی، سید مهدی فرشادان طی جلسه ای که با حضور۶ نماینده مردم کردستان در مجلس شورای اسلامی تشکیل شد، با رای آنها به عنوان رییس مجمع نمایندگان استان انتخاب شد.

وی در این جلسه با بیان اینکه مردم استان کردستان با مشکلات عدیده‌ای در حوزه‌های مختلف از جمله آب، کشاورزی، صنعت، تولید، اشتغال و غیره مواجه هستند، گفت: نمایندگان و دولتمردان باید برای حل این مشکلات تلاش‌های جدی‌تری را به عمل آورند.

فرشادان تقویت همگرایی بین نمایندگان حوزه‌های انتخابیه مختلف استان را از اولویت‌های اساسی خود ذکر کرد و افزود: تعامل کنونی در بین نمایندگان کردستان مثبت و سازنده است اما برای انجام کارهای بزرگ و رفع مشکلات عدیده و زیرساختی استان باید بسیار بیشتر از گذشته تلاش شود.

نماینده مردم سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی افزایش تعامل با دولتمردان، مطرح کردن مطالبات مردم در جلسات مختلف کشوری و استانی و استفاده از خرد جمعی و مضاعف کردن تلاش‌ها را از جمله برنامه‌های مجمع نمایندگان در این دوره اعلام کرد.

وی گفت: در مقطعی که کشور با مشکلات داخلی روبرو بوده و فشارهای خارجی نیز افزایش یافته است در پیشگیری رویه تعاملی در بین مسئولان کشوری و استانی بهترین شیوه برای اداره امور جامعه است.

فرشادان بیان کرد: البته این سیاست به هیچ وجه به معنای چشم‌پوشی از خطاهای احتمالی و مسامحه با کسانی که مصالح مردم را به خطر می‌اندازند نیست.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز