دفتر خاطرات انقلاب شکوهمند اسلامی در منطقه ۸ ورق خورد

۱۳۹۵/۱۱/۲۴ - ۱۰:۵۵:۲۰
کد خبر: ۵۱۹۶۹۴
دفتر خاطرات انقلاب شکوهمند اسلامی در منطقه ۸ ورق خورد
بایبوردی گفت: افتخار و سربلندی ملت ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی در سایه رهبری امام(ره) و رشادت و جانفشانی جوانان این مرز و بوم در عرصه های مختلف علمی به دست آمده وهمه ما وظیفه داریم با صیانت از این انقلاب و همچنین با همت و تلاش مضاعف خود، در رشد و تعالی میهن اسلامی گام برداریم.

مراسم گرامیداشت سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور مدیر، مسئولین و جمعی از کارکنان منطقه 8 عملیات انتقال گاز ایران در تبریز برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی منطقه 8 عملیات انتقال گاز ایران، یداله بایبوردی، مدیرمنطقه، ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر، با بیان این مطلب گفت: سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، یادآور مجاهدت ملت سلحشور ایران اسلامی تحت هدایت مدبرانه امام خمینی (ره) در بهمن سال 57 می‌باشد که توانست ریشه‌های حکومت ظلم و جور را از ایران برکند و حکومت جمهوری اسلامی را برقرار نماید.

بایبوردی افزود: افتخار و سربلندی ملت ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی در سایه رهبری امام(ره) و رشادت و جانفشانی جوانان این مرز و بوم در عرصه های مختلف علمی به دست آمده وهمه ما وظیفه داریم با صیانت از این انقلاب و همچنین با همت و تلاش مضاعف خود، در رشد و تعالی میهن اسلامی گام برداریم.

همچنین در ادامه مراسم، سرهنگ پاسدار محسن صفدری، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه امامت تبریز، ضمن تبریک سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی گفت: انقلاب اسلامی برای ملت ایران انقلابی بود که مردم را از تاریکی ها به نور فرستاد، بعد از انقلاب تحول و نوآوری و خودباوری هایی ایجاد شد که ما امروز به عنوان یک کشور قدرتمند و تاثیر گذار در تمام زمینه های اقتصادی، سیاسی، نظامی، تکنولوژی و نوآوری به دنیا معرفی شده ایم.

صفدری افزود: ما امروزه به حدی رسیده ایم که می توانیم از فراسوی مرزهای خود نیز دفاع کرده و روی پای خودمان بیاستیم و این رشد و شکوفایی حاصل انقلابی است که ارمغان آن استقلال و خودباوری برای ملت ایران است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه امامت تبریز تصریح نمود: وظیفه ما در زمان کنونی، بصیرت افزایی و بصیرت دهی به آحاد و اقشار مختلف جامعه است زیرا همه همت دشمن از بین بردن ماندگاری انقلاب اسلامی است و باید همه همت ما این باشد که این ماندگاری را افزایش دهیم.

سرهنگ پاسدار حسن صفدری افزود: دشمنان این انقلاب با ترفندهای مختلف در صدد دشمنی با این نظام مقدس و انقلاب اسلامی هستند زیرا بعد از به ثمر رسیدن این انقلاب به رهبری و با هدایت حضرت امام راحل و یاری مردم، دشمن از دشمنی خود دست برنداشته و با اعمال جنگ، تحریم و تهدید، در صدد ضربه زدن به کشور است اما با گذشت زمان و کار ساز نبودن همه آن ترفندها در صدد نفوذ سیاسی، اقتصادی و فرهنگی است.

در ادامه این مراسم، ضمن سخنرانی دیگر مقامات استانی، هنرمندان بومی نیز، با اجرای برنامه های متنوع و جذاب از جمله موسیقی زنده، نمایش و... به هنرنمایی پرداختند.

همچنین بمنظور گرامیداشت دهه مبارک فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در تاسیسات تقویت فشار گاز اردبیل نیز برنامه های متنوعی برگزار گردید.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز