رئیس حراست شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد خبر داد؛

درخشش کارکنان حراست پالایشگاه خانگیران در دومین المپیاد ورزشی جام حافظان نظام

۱۳۹۵/۱۱/۲۴ - ۱۲:۲۱:۰۴
کد خبر: ۵۱۹۷۵۹
درخشش کارکنان حراست پالایشگاه خانگیران در دومین المپیاد ورزشی جام حافظان نظام
رئیس حراست شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد از درخشش کارکنان این واحد در دومین المپیاد ورزشی جام حافظان نظام یادواره شهید مدافع حرم " حاج جواد محمدی فرد " خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، حسن مردانی با اعلام این خبر افزود: این المپیاد به میزبانی حراست کل استان خراسان رضوی و در بین حراست های تابعه دستگاه های اجرایی استان و در رشته های فوتسال، دارت، شنا، تیراندازی، والیبال و تنیس روی میز برگزار شد.

وی اظهارداشت: در این المپیاد ورزشی آقای مصطفی تقی آبادی در رشته شنا مقام نخست ( 100 متر قورباغه ) و آقای حسن میرزایی در رشته شنا ( 100 متر کرال سینه ) مقام نخست و  در رشته ( 100 متر قورباغه ) مقام دوم را کسب کردند.

مردانی تصریح کرد: همچنین در رشته تیراندازی آقای سلطانعلی زارعی از دیگر کارکنان واحد حراست پالایشگاه خانگیران در رقابت با سایر شرکت کنندگان مقام سوم رشته تیراندازی تپانچه را از آن خود کرد.

رئیس حراست شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد خاطر نشان ساخت: در رشته تنیس روی میز آقایان حسین پور اصغر و ابراهیم یوسف پور به ترتیب مقام های اول و سوم این رشته را بدست آوردند.

این مقام مسئول در پایان، ایجاد روحیه نشاط و شادابی، افزایش توانمندیها و آمادگی جسمانی کارکنان حراست، ارتقاء فرهنگ ورزش و افزایش مشارکت اجتماعی برگزاری مسابقات و رویدادهای ورزشی در بین کارکنان را از اهداف برگزاری این المپیاد اعلام کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز