شهردار قزوین:

راه شهدای انقلاب اسلامی و ۸سال دفاع مقدس با اقتدار و هوشیاری ادامه یابد

۱۳۹۵/۱۱/۲۴ - ۱۴:۴۱:۰۷
کد خبر: ۵۱۹۸۳۳
راه شهدای انقلاب اسلامی و ۸سال دفاع مقدس با اقتدار و هوشیاری ادامه یابد
آیین تجلیل از زندانیان سیاسی و خانواده شهدای انقلاب قزوین توسط شهرداری قزوین برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، مسعود نصرتی شهردار قزوین در آیین تجلیل از زندانیان سیاسی و خانواده شهدای انقلاب قزوین که با حضور استاندار قزوین، محمدی نماینده مردم قزوین در مجلس و سایر مسوولان استانی و شهری برگزار شد، گفت: باید با اقتدار و هوشیاری بتوانیم راه شهدای انقلاب اسلامی و 8سال دفاع مقدس را ادامه دهیم.

وی افزود: این آیین‎ها یادآور خاطرات عزیزانی است که برای پیروزی انقلاب اسلامی و 8سال دفاع مقدس از جان و مال خود گذشتند.

شهردار قزوین بیان کرد: باید با توان بیشتر در کنار هم با اقتدار و هوشیاری بتوانیم بعد از 38 سال از انقلاب، این انقلاب اسلامی را حفظ و نگهداری کنیم.

این مقام مسوول بیان کرد: این آیین که 22 نفر از آزادگان و زندانیان سیاسی و 7 نفر از خانواده شهدا حضور دارند یک جمع ارزشمندی است.

زندانیان سیاسی و خانواده شهدا سند زنده انقلاب هستند

فریدون همتی استاندار قزوین نیز در این آیین، زندانیان سیاسی و خانواده شهدای انقلاب قزوین را از سرمایه‌های انقلاب اسلامی و سند زنده انقلاب دانست و گفت: زندانیان سیاسی و خانواده شهدا یادآور دلاوری‌های زمان انقلاب اسلامی و 8 سال دفاع مقدس است.

همتی بیان کرد: در زمان انقلاب با وجود دشمن‌های فراوان و حمایت همه کشورها از حکومت استبدادی، مردم ایران با دست خالی و ایمان و اتحاد و تبعیت از امام توانستند این انقلاب را به پیروزی برسانند.

وی گفت: همه مبارزین انقلاب اسلامی هدفشان انجام وظیفه برای رسیدن به پیروزی بود و فقط به این فکر می‌کردند که مبارزه کنند تا پیروز شوند.

این مقام مسوول با بیان اینکه نشستن در کنار زندانیان سیاسی و خانواده شهدای انقلاب و 8 سال دفاع مقدس برای ما بسیار ارزشمند است، گفت: زندانیان سیاسی و خانواده شهدای انقلاب و 8 سال دفاع مقدس سرمایه‌های اجتماعی، فرهنگی و سیاسی انقلاب اسلامی هستند که باید بتوانیم بیشتر این سرمایه‌های جامعه را درک کنیم.

وی بیان کرد: باید بتوانیم مردم را امیدوار کنیم که بگوییم راهتان درست بوده و همه هدف دولت این است که عدالت در کشور مستقر شود.

همتی گفت: امروز جمهوری اسلامی آزادانه و با اقتدار در منطقه تاثیرگذار است و دشمنان تلاش کردند که با تحریم، اقتصاد این کشور را متلاش کنند.

وی افزود: باید بتوانیم همچنان با روحیه انقلابی در صحنه جمهوری اسلامی حضور داشته باشیم.

در پایان این آیین از زندانیان سیاسی و خانواده شهدای انقلاب قزوین تجلیل به عمل آمد و همچنین یاد و خاطره مرحوم آزاده، جانباز و مبارز انقلابی محمدحسین خاکساران را در این آیین گرامی داشتند.

همچنین در این آیین خاطراتی از سوی زندانیان سیاسی بیان شد.

شهرداری2

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز