مدیرکل مدیریت بحران استانداری اردبیل:

آماده باش دستگاه‌های اجرایی اردبیل با توجه به پیش‌بینی بارش سنگین برف

۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۰۹:۴۴:۴۷
کد خبر: ۵۲۰۱۰۵
آماده باش دستگاه‌های اجرایی اردبیل با توجه به پیش‌بینی بارش سنگین برف
مدیرکل مدیریت بحران استانداری اردبیل گفت: دستگاه‌های اجرایی استان ‌با توجه به پیش‌بینی بارش سنگین برف در آماده‌باش کامل هستند.

به گزارش برنا، مسعود امامی‌یگانه عصر امروز در جلسه هماهنگی دستگاههای امدادی مدیریت بحران استان اردبیل اظهار داشت: دستگاه‌های اجرایی استان اردبیل اعم از فرمانداری‌ها و دستگاه‌های امدادی و عملیاتی با حداکثر امکانات و تجهیزات با توجه به پیش‌بینی بارش سنگین برف در آماده‌باش کامل به سر می‌برند.

وی با توجه به اخطاریه هواشناسی و ورود سامانه جدید بارشی به استان اردبیل گفت: تمامی اقدامات لازم در ارتباط با آمادگی مقابله با سامانه جدید بارشی انجام شده و تذکرات هواشناسی مورد توجه مسئولان و همکاران مربوطه قرار گرفته تا بتوانیم در حد امکان مشکلات و حوادث احتمالی را کاهش دهیم.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اردبیل گفت: انتظار می‌رود بازگشایی راه‌های روستایی و معابر شهری در حداقل زمان ممکن و در اسرع وقت انجام شود تا مشکلی در تردد وجود نداشته باشد و بتوانیم سلامتی ترددکنندگان را تضمین کرده و برای تامین سلامتی جان و مال آنان بکوشیم.

دبیر شورای هماهنگی مدیریت بحران با بیان این مطلب که این سامانه بارشی 17 استان کشور را تحت تاثیر قرار می‌دهد، بیان کرد: با توجه به برودت هوا و کولاک در محورهای مواصلاتی به ویژه در گردنه‌های برف‌گیر از همشهریان انتظار داریم که از سفرهای غیرضروری خودداری کرده و یا از تجهیزات زمستانی کامل استفاده  کنند.

امامی‌یگانه تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم عملیات و اقدامات لازم را در راستای مقابله با سامانه جدید بارشی با موفقیت انجام دهیم و شاهد بهبود وضعیت و گذراندن شرایط بحرانی به خوبی باشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز