برای اولین بار در استان با حضور مهندس علی پرزحمت؛

دفتر اتحادیه صادراتی استان قزوین افتتاح شد

۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۱۴:۰۹:۳۱
کد خبر: ۵۲۰۳۶۳
دفتر اتحادیه صادراتی استان قزوین افتتاح شد
دفتر تجاری صادرکنندگان استان قزوین هم زمان با دهه فجر انقلاب اسلامی با حضور مهندس پرزحمت و تولیدکنندگان و صادرکنندگان استان به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا از  قزوین،  هم زمان با  سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و با حضور رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین و معاونین سازمان، دفتر اتحادیه صادراتی استان قزوین افتتاح شد.

در این مراسم علی پرزحمت رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین گفت: حسن تشکیل این اتحادیه  در این است که  همه  گروه های کالا را شامل می شود.

وی افزود: تشکیل و راه اندازی این اتحادیه با هدف تسهیل در امور مربوط به بخش خصوصی تولیدکنندگان و صادرکنندگان انجام شده است که امیدواریم با همکاری همه صنف های تولیدی و صادراتی این اتحادیه باعث تسریع در  امور  صادراتی شود.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین تصریح کرد: تاکنون در استان قزوین برای هیچ یک از تولیدکنندگان اتحادیه مستقلی تشکیل نشده است و تشکیل این اتحادیه باعث اشتغالزایی در استان خواهد شد و با توجه به تنوع  تولید انواع محصولات در استان قزوین ظرفیت خوبی در این راستا  وجود دارد.

وی اظهار داشت: با تشکیل این اتحادیه ظرفیت های سازمان ها، دستگاه های اجرایی مربوطه و همچنین توانمندی های موجود در  شهرکهای صنعتی استان  مورد استفاده  قرار خواهد گرفت.

پرزحمت در ادامه با اشاره به  هدف گذاری 430میلیون دلاری صادرات استان از  سوی سازمان توسعه و تجارت ایران در سال جاری گفت: خوشبختانه تاکنون توانسته ایم حدود 12میلیون دلار بیش از آنچه در سند توسعه صادرات غیرنفتی استان پیش بینی شده بود صادرات کنیم و این نشان دهنده ظرفیت بالا و  وجود  پتانسیل های موجود در این بخش است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز