مسعود مرسلپور در جمع خبرنگاران گفت:

نامزدهای احتمالی شوراهای اسلامی شهر و روستا قانون را مقدم بر تمام مسائل بدانند

۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۱:۰۹:۴۲
کد خبر: ۵۲۰۷۳۰
نامزدهای احتمالی شوراهای اسلامی شهر و روستا قانون را مقدم بر تمام مسائل بدانند
فرماندار و رئیس هیئت اجرایی دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان قرچک تأکید کرد: نامزدهای احتمالی شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان قرچک قبل از هر چیز باید معتقد به رعایت قانون باشند و آن را مقدم بر تمام مسائل باشند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان تهران، مسعود مرسلپور در جمع خبرنگاران افزود: رعایت دقیق قوانین و مقررات مربوط به انتخابات باید در تمام مراحل برگزاری انتخابات مدنظر باشد به ویژه در بخش پیشگیری و پرهیز از تبلیغات زودرسی که خلاف بیّن قانون است.

 

وی عنوان کرد: یکی از مهمترین وظایفی که باید از سوی کاندیداهای شرکت در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا مد نظر قرار گیرد، عمل به قانون است که همه افراد در برابر قانون مساوی هستند.

فرماندار قرچک ادامه داد: عمل به قانون می‌تواند زمینه شکل‌گیری حماسه سیاسی که مد نظر مقام معظم رهبری و ریاست جمهوری است، را فراهم کند.

وی یادآور شد: ‌اگر همه افراد به قانون عمل کنند و به آن پایبند باشند، می‌توانند در زمان مسئولیت‌پذیری نیز روح قانون را در جامعه ترویج و حاکم کنند.

 

مرسلپور خاطرنشان کرد: مطابق ماده 90 قانون انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، اجرای تبلیغات باید در چارچوب قوانین و مقررات صورت گیرد و هیچ یک از این افراد مجاز به تبلیغات زودهنگام نیستند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز