رییس ستاد انتخابات استان تهران بیان کرد:

کمیته اطلاع رسانی فضای رسانه ای جامعه را در آستانه برگزاری انتخابات رصد کند

۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۲:۴۷:۱۵
کد خبر: ۵۲۰۸۴۹
کمیته اطلاع رسانی فضای رسانه ای جامعه را در آستانه برگزاری انتخابات رصد کند
چاوشی با بیان اینکه کمیته اطلاع رسانی از زمان اعلام اسامی کاندیداها وظیفه رصد اقدامات را به عهده دارد گفت: نباید اجازه دهیم عده ای قانون را دور زده و از فضا و شرایط سوء استفاده کنند.
به گزارش خبر گزاری برنا در تهران؛  رییس ستاد انتخابات استان تهران با بیان اینکه کمیته اطلاع رسانی از زمان اعلام اسامی کاندیداها وظیفه رصد اقدامات را به عهده دارد تصریح کرد: نباید اجازه دهیم عده ای قانون را دور زده و از فضا و شرایط سوء استفاده کنند.
به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران،نخستین جلسه کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات استان به ریاست سیدشهاب الدین چاوشی رییس ستاد انتخابات استان و با حضور علیرضا مهدوی شاهرودی رییس کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات و اعضای کمیته برگزار شد.
 
چاوشی در این جلسه گفت:‌برگزاری آبرومندانه دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شورای شهر و راستاها در اردیبهشت ماه سال آینده موجب حفظ عزت و آبروی نظام و کشور است.
 
وی با تاکید بر اهمیت اقدام به موقع اعضا و کمیته های ستاد افزود:‌ جایگاه کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات بسیار مهم است و اقدامات این کمیته در جهت بهبود کار ستاد انتخابات بسیار ثمربخش است.
 
معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران ادامه داد: نقش رسانه در انتخابات انکار شدنی نیست و هنوز انتخابات به طور رسمی آغاز نشده شاهدیم که برخی از سایت ها و روزنامه ها ابهاماتی برعلیه انتخابات سالم ایجاد می کنند.
 
رییس ستاد انتخابات استان تهران با بیان اینکه کمیته اطلاع رسانی از زمان اعلام اسامی کاندیداها وظیفه رصد اقدامات را به عهده دارد تصریح کرد: نباید اجازه دهیم عده ای قانون را دور زده و از فضا و شرایط سوء استفاده کنند.
 
چاوشی عنوان کرد: برخی از احزاب ثبت نشده و غیرقانونی با شعارهای عامه پسند وارد می شوند و لازم است این اقدامات رصد شده و فقط احزاب مجوزدار اجازه فعالیت سیاسی دارند و این فرصت برای همه احزاب و گروه ها براساس قانون یکسان است.
 
وی به استفاده از فضای مجازی و شبکه های اجتماعی برای خبررسانی اشاره کرد و گفت:‌ حساسیت انتخابات در این دوره به دلیل تحرکات بیگانگان بالا است و هیچ جریان مرتبط با انقلاب و جمهوری اسلامی نباید در صدد ایجاد تشنج در جامعه  باشد و هنر ستاد و کمیته اطلاع رسانی انتخابات این است که فضای رسانه ای را رصد و براساس قانون مراقبت کنند.
 
رییس ستاد انتخابات استان تهران با بیان اینکه کشور ایران امن ترین کشور منطقه است افزود:‌ لازم است با هم افزایی همه دستگاه ها نگرانی مردم کاهش یابد.
 
چاوشی بر ضرورت ایجاد بسترهای لازم برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات از طریق کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات تاکید کرد و گفت: برای انتخابات پیش رو حدود یک میلیون و 200 هزار رای اولی داریم که به بلوغ سیاسی رسیده اند و باید توجه و احترام به آنها مورد نظر باشد  و ابزارهای مشارکت این گروه جدید در فضای مشارکت سیاسی انتخابات فراهم شود.
 
به گفته رییس ستاد انتخابات استان باید تلاش کنیم تا این انتخابات سبب شکوه همبستگی و وحدت شود .
 
وی در پایان با بیان اینکه بلوغ سیاسی نسل جدید موجب ارتقای مسئولیت همگانی و تقویت معرفت جامعه نسبت به حقوق شهروندی است،تاکید کرد: قانون انتخابات دخالت هر دستگاهی له ویا علیه کاندیداها را منع کرده است و کمیته باید همه موارد را صد و پیگیری کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز