در خواست رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان تهران از ارگانها

فضای رشد واحدهای دانش بنیان را محدود نکنید

۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۵:۱۷:۱۴
کد خبر: ۵۲۰۹۷۸
جوانان خلاق و شرکت های دانش بنیان کشور، باید فضای رشد بیشتری برای خود ایجاد کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا در تهران، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران در بازدید از یک واحد دانش بنیان در شهرک علم و فناوری پردیس با بیان این مطلب تصریح کرد: واحدهای دانش بنیان نباید خود را محصور در فضاهای کوچک کنند و این صنعت باید به طور مداوم توسعه یابد.

محمدرضا مس فروش گفت: واگذاری زمین مناسب به این واحدها برای اجرای طرح های توسعه و پشتیبانی از طرح های نو و جدید خدمت گرانبها و ارزشمند به بحث دانش بنیان کشور است.

وی افزود: به علاوه بنده معتقدم تمامی ارگانها و دستگاههای خدمات دهنده با همکاری دانشگاهها باید زمینه تسریع در صدد مجوزهای لازم را برای این واحدها فراهم سازند.

به گفته مس فروش، حمایت از این واحدها با توجه به توسعه علم و فناوری در کشور مستلزم حمایت های جدی است تا در صورت الحاق دائمی بهWTO با مشکلات جدی مواجه نشویم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران یادآور شد: تامین تسهیلات، تامین زمین، رفع چالش ها در حوزه آی تی و صدور مجوزها و به علاوه، حق تقدم واگذاری قراردادها به این شرکت ها، مصداق روشن اقتصاد مقاومتی برای پیشبرد اهداف عالیه کشور است.

این مقام صنعتی استان تهران تاکید کرد: اقتدار علمی و سربلندی جوانان دانش پژوه در صیانت از کشور نه فقط صنعت و تولید ما را احیا می کند بلکه امنیت اقتصادی را فراهم خواهد کرد.

مس فروش همچنین با اشاره به پاره ای شکست ها در برخی پروژه های تولیدی گفت: این اتفاقات طبیعی است و باید چه در حوزه سخت افزار و چه نرم افزار حمایت و فداکاری بیشتری صورت گیرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز