مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری قزوین:

آتش نشانان قزوینی در ۲۱عملیات حضور یافتند

۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۵:۳۳:۰۱
کد خبر: ۵۲۱۰۰۶
آتش نشانان قزوینی در ۲۱عملیات حضور یافتند
ابوالفضل ذوالقدر گفت: در پی بارش های اخیر در استان قزوین و برودت هوا آتش نشانان قزوینی در 24 ساعت گذشته به 21 عملیات در زمینه های مختلف اعزام شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، ابوالفضل ذوالقدر مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری قزوین اظهارکرد: پس از  بارش شدید برف و برودت هوا و اعلام آماده باش به همه سازمان های امدادی تمامی ایستگاه ها و آتش نشانان قزوین نیز از بامداد دوشنبه بیست و پنجم بهمن ماه به حالت آماده باش درآمده و در شبانه روز گذشته در 21 عملیات مختلف امداد و نجات و اطفاء حریق حاضر شدند و نسبت به ارائه خدمات به شهروندان در کمترین زمان ممکن اقدام کردند.

وی با اشاره به استقرار پنج اکیپ امدادی در سطح شهر افزود: در این مدت شکستگی و سقوط درختان بر روی وسائل نقلیه و معابر با 12 مورد بیشترین تعداد عملیاتهای اعزامی را به خود اختصاص داد که آتش نشانان با اعزام به موقع و استفاده از اره‌های چوب بر موتوری در حداقل زمان ممکن به بریدن شاخه ها و رفع خطر پرداختند.

ذوالقدر در خصوص دیگر عملیات‌های آتش نشانان خاطرنشان کرد: در این مدت همچنین یک مورد حریق منزل، 2 مورد آبگرفتگی در پشت بام، یک مورد حریق کنتور برق رستوران، 2 مورد محبوس شدن در منزل، یک مورد ترکیدگی لوله آب و یک مورد نیز نشت گاز منوکسید کربن به وقوع پیوست که خوشبختانه به هیچ یک از شهروندان در این حوادث آسیبی وارد نشد.

وی در پایان از شهروندان درخواست کرد ضمن صرفه جویی در مصرف گاز نسبت به کنترل اتصالات وسایل گازسوز اقدام و از باز بودن کامل مسیر لوله‌های دودکش و خروجی دودکش‌ها در قسمت پشت بام اطمینان کامل حاصل کنند.

img

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز