در ادامه لیگ دسته دوم فوتبال رقم خورد ؛

تساوی ارزشمند کاسپین برابر شاهین بوشهر

۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۷:۴۵:۵۴
کد خبر: ۵۲۱۰۷۹
تساوی ارزشمند کاسپین برابر شاهین بوشهر
تیم فوتبال کاسپین قزوین در هفته بیست و یکم و ماقبل پایانی لیگ دو موفق به کسب یک تساوی ارزشمند خارج از خانه برابر شاهین بوشهرشد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛تیم های کاسپین قزوین و شاهین بوشهر در چهارچوب هفته بیست و یکم لیگ دو فوتبال کشور از ساعت 14 امروز در ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر به مصاف هم رفتند که تلاش دو تیم پس از پایان نود دقیقه نتیجه ای دربرنداشت و این بازی با تساوی صفر بر صفر به پایان رسید.

هردو تیم در موقعیت هایی داشتند ولی در نهایت توپی از خط دروازه ها عبورنکرد تا امتیازات این بازی میان آنها تقسیم شود.

کاسپین با کسب این تساوی 22 امتیازی شد تا همچنان در رده دهم جدول گروه سه لیگ دو باقی بماند و برای بقا چشم امید به هفته پایانی بدوزد.

شاهین بوشهر هم که از مدعیان صعود از این گروه بشمارمی رود با یک امتیاز این دیدار خانگی 31 امتیازی شد تا با سقوط یک پله ای در جدول در مکان چهارم قراربگیرد.

با نتایج بدست آمده در این هفته می توان از هفته پایانی بعنوان هفته سرنوشت برای کاسپین یادکرد جاییکه شاگردان پژواک کرم پور برای بقا در لیگ دو چاره ای جزء شکست آلومینیوم هرمزگان نخواهندداشت.

این بازی روز سه شنبه سوم اسفندماه در ورزشگاه 15 هزارنفری سردارآزادگان قزوین برگزارخواهدشد و نماینده قزوین در صورت پیروزی بر حریف هرمزگانی خود می تواند با تفاضل گل بهتر نسبت به این تیم جواز حضور در رقابتهای فصل آینده لیگ دو را کسب کند. 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز