دیدار استاندار کرمان با خانواده معظم شهدا

۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۰۷:۴۸:۳۴
کد خبر: ۵۲۱۱۳۲
دیدار استاندار کرمان با خانواده معظم شهدا
استاندار کرمان با خانواده شهیدان حمزه پور، هژبری و محمدی با حضور در منزلشان دیدار و درخواست هایشان را مورد بررسی قرار داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ علیرضا رزم حسینی به اتفاق مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان با حضور در منزل شهیدان محمدجواد، احمد و قاسم حمزه پور، شهیدان یدالله و عباس هژبری و همچنین شهیدان غلام عباس و اصغر محمدی، با خانواده شهدای والامقام دیدار و گفتگو کرد.

نماینده عالی دولت در استان کرمان در این دیدارهای صمیمانه از نزدیک درخواست های خانواده شهیدان حمزه پور، هژبری و محمدی را مورد بررسی و رسیدگی قرار داد.

رزم حسینی در این دیدار با تاکید براینکه پدران و مادران شهدا نزد خداوند از جایگاه ویژه‌ای برخوردارند، گفت: خانواده معظم شهدا با بیان خاطرات فرزندان شهیدشان یکی از بهترین مروجان فرهنگ ناب ایثار و شهادت در جامعه هستند.

وی بر تکریم خانواده های معظم شهدا تاکید کرد و افزود: والدین شهدا می توانند با بیان خاطرات شهدا، جوانان و نوجوانان را با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا کنند.

استاندار کرمان خاطر نشان کرد: پیشرفتی که امروز در جامعه شاهد هستیم، مرهون جانفشانی شهداست که با نثار جان خود در راه خدا زمینه این توسعه را برای ما فراهم کرده‌اند.

گفتنی است استاندار کرمان در ادامه از خانواده شهیدان والامقام حمزه پور، هژبری و محمدی به عنوان اسوه های ایثار، صبر و مقاومت تجلیل کرد.

 

نظر شما