دادستان قزوین:

حجاب موجب حضور گسترده زنان در اجتماع می شود

۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۱:۴۵:۴۲
کد خبر: ۵۲۱۳۴۸
حجاب موجب حضور گسترده زنان در اجتماع می شود
دادستان عمومی و انقلاب قزوین گفت: رعایت حجاب و عفاف در جامعه باعث می شود تا زنان حضوری گسترده و فعال در عرصه های مختلف داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی دادستان عمومی و انقلاب قزوین در مراسم گرامیداشت ایام فاطمیه که در دادسرای قزوین برگزار شد با بیان اینکه زنان جامعه در برابر حضرت فاطمه(س) مسوولیت خطیری بر عهده دارند گفت: با تأسی از آن حضرت و با حفظ و گسترش حجاب باید از بروز عواقب بدحجابی در جامعه جلوگیری کرد چراکه حجاب و عفاف موجب گسترش فعالیت های اجتماعی زنان می شود.

دادستان قزوین اذعان کرد: امیدواریم همیشه حب اهل بیت عصمت و طهارت در قلب ما باقی بماند ضمن اینکه برای همه ما افتخار است که امروز به عنوان عضوی از خانواده بزرگ نظام مقدس جمهوری اسلامی هستیم و کارکنان دستگاه قضایی باید بدانند امروز در یک جایگاه حساس در این نظام قرار گرفته اند.

حجت الاسلام صادقی نیارکی افزود: استکبار جهانی تلاش می کند ما را از اعتقادات به اسلام که مبنای پیروزی و تداوم این نظام بوده بی اعتنا کند.

وی ادامه داد: قوه قضاییه در صف اول مبارزه با اقداماتی است که علیه نظام انجام می شود بنابراین حفاظت از نظام و دست آوردهای آن با گذشت زمان سخت تر می شود ولی با این وجود دستگاه مقتدری همچون قوه قضاییه در برابر این اقدامات ایستاده است.

دادستان قزوین با اشاره به اینکه چادر در جوامع اسلامی به عنوان حجاب برتر محسوب می شود خاطرنشان کرد: متاسفانه شاهد ضعف در رعایت حجاب اسلامی در کشور هستیم که در اوایل انقلاب با این مسئله مواجه نبودیم بنابراین همه باید تلاش کنیم تا دوباره همان وضعیت ایجاد شود که در این راستا همه دستگاه ها مخصوصا قوه قضاییه رسالت سنگینی را برعهده دارند.

عضو شورای مسوولان قضایی استان با توجه به ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) گفت: زنان باید به صورت کلی زندگی حضرت فاطمه زهرا(س) را بررسی کنند که ایشان چگونه علیرغم کوتاهی عمر مبارک خود مخصوصا بعد از رحلت پیامبر از حریم ولایت و رهبری حمایت و حفاظت می کردند.

حجت الاسلام صادقی نیارکی از قوه قضاییه به عنوان حافظ دستاوردهای نظام اسلامی یاد و اذعان کرد: باید تلاش کنیم که جامعه را جامعه ای اسلامی کنیم و در این زمینه خیلی از امور به عهده دستگاه قضایی مرتبط می باشد.

وی ادامه داد: همه ما مسوولیت سنگینی بر عهده داریم و کوتاهی از هیچ کسی پذیرفته نیست که به نحوی عمل کنیم که ماموریت و مسوولیتمان زیر سوال برود.

حجت الاسلام صادقی نیارکی یادآور شد: وقتی مردم به عنوان صاحبان اصلی این نظام وارد دادگستری می شوند باید احساس امنیت کنند و هیچ کس نباید به واسطه موقعیت خود رسیدگی به کار مردم را به تاخیر بیندازد.

وی افزود: بهای پرداخت شده برای این نظام خون هزاران شهید و جانباز و آزاده می باشد تا اکنون شاهد این نظام مقدس باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز