با حضور استاندار خراسان شمالی:

نمایشگاه دستاوردهای سازمان‌های مردم‌نهاد خراسان شمالی افتتاح شد

۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۲:۱۹:۲۹
کد خبر: ۵۲۱۳۹۰
نمایشگاه دستاوردهای سازمان‌های مردم‌نهاد خراسان شمالی افتتاح شد
نمایشگاه دستاوردهای سازمان‌های مردم‌نهاد استان خراسان شمالی با حضور محمدرضا صالحی استاندار خراسان شمالی در بجنورد افتتاح شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ، با حضور محمدرضا صالحی استاندار خراسان شمالی نمایشگاه دستاوردهای سازمان‌های مردم‌نهاد استان در مجموعه ورزشی شهید علیدخت بجنورد گشایش یافت.
محمدرضا صالحی استاندار خراسان شمالی بابیان این‌که برای پنجمین بار در جمع اعضای سازمان‌های مردم‌نهاد استان حضور یافته است، تصریح کرد: به اعتقاد ما هر چه هم که مدیران دستگاه‌های اجرایی برای توانمندسازی سازمان‌های مردم‌نهاد تلاش کنند، بازهم کم است.

وی خواستار آن شد تا هدف‌گذاری در حوزه سازمان‌های مردم‌نهاد استان برای سال آتی، ارتقای توان و کیفیت کار این تشکل‌ها باشد و افزود: اگرچه افزایش تعداد این تشکل‌ها نقطه مثبتی است، اما مهم‌تر از آن، افزایش توانمندی آن‌هاست.

وی با اشاره به برنامه‌های در دست اجرا برای تقویت حوزه پژوهش در استان از سال آینده گفت: سازمان‌های مردم‌نهاد می‌توانند با ورود و مشارکت در این عرصه، هم اشتغال و درآمدزایی ایجاد کنند و هم به ارتقای وضعیت پژوهش در استان یاری برسانند.

محمدتقی ایرانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار نیز در این آیین ویژه با اشاره به تأکید دولت برافزایش امید و نشاط اجتماعی، نگاه حمایتی دولت یازدهم به‌خصوص رئیس‌جمهوری را در قبال تشکل‌های مردمی یادآور شد و ضمن تجلیل از حماسه ملت در 22 بهمن امسال، ابراز امیدواری کرد: در انتخابات 29 اردیبهشت سال آینده هم مردم با حضور آگاهانه و شجاعانه خود پای صندوق‌های رأی، تصمیمی در راستای پیشبرد اهداف ملت و آرمان‌های انقلاب اسلامی خواهند داشت.

فریبا باقری باغان مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری هم فعالیت 133 سازمان مردم‌نهاد در استان را یادآور شد و گفت: هدف از برپایی این نمایشگاه این بوده است که تشکل‌های مردمی ما به‌عنوان بازوان اجرایی دولت، مشق مشارکت کنند و با یکدیگر هم‌افزایی داشته باشند.

خسرو منعمی مدیرکل ورزش و جوانان استان نیز در این مراسم با تأکید بر توجه ویژه مقام عالی وزارت بر جایگاه سمن‌ها در توسعه و بالندگی و چابکی فعالیت‌های مختلف در اجتماع تصریح کرد: سمن‌ها بازوان قدرتمند دولت در توسعه و پیشرفت نظام هستند و جلسات ستادهای سازمان‌های مردم با ریاست استاندار خراسان شمالی به‌صورت مستمر در استان در حال برگزاری است.
در ادامه این نشست محمدرضا صالحی استاندار خراسان شمالی و هیات همراه از غرفه‌های این نمایشگاه بازدید و از نزدیک با فعالیت‌های سمن‌های استان آشنا شدند.

این نمایشگاه در 43 غرفه متنوع تا بیست و هشتم بهمن‌ماه برای بازدید عموم مردم دایر است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز