مدیرکل ورزش و جوانان لرستان:

استعدادیابی حلقه اول ورزش قهرمانی است/ثبت نام بیش از ۷هزارنفردر ۱۱شهرستان

۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۳:۰۲:۰۰
کد خبر: ۵۲۱۴۱۸
استعدادیابی حلقه اول ورزش قهرمانی است/ثبت نام بیش از ۷هزارنفردر ۱۱شهرستان
مدیر کل ورزش و جوانان لرستان صبح امروز در آیین برگزاری جشنواه همگانی استعدادیابی ورزشی لرستان گفت: این جشنواره اولین جشنواره همگانی استعدادیابی استان لرستان است.

به گزارش خبرگزاری برنا ازلرستان ،مدیر کل ورزش و جوانان لرستان  صبح امروز در آیین برگزاری جشنواه همگانی  استعدادیابی ورزشی لرستان گفت: این جشنواره اولین جشنواره همگانی استعدادیابی استان لرستان است.

علی یاور عزیزپور افزود: استعدادیابی حلقه اول ورزش قهرمانی است وبرگزاری این گونه جشنواره ها برای استعداد یابی در بین ورزشکاران موج خوبی در حوزه ورزش استان ایجاد می کند.

وی با بیان اینکه این جشنواره از سه ماه پیش در استان استارت خورد تصریح کرد:این جشنواره در هفت رشته ورزشی در قالب چهار رشته تیمی و سه رشته انفرادی برگزار می شود.

عزیزپور با بیان اینکه پس از استارت این جشنواره  ستاد استانی این جشنواره را تشکیل داده  و به منظور دسترسی عموم مردم برای ثبت نام سامانه آن نیز ایجاد کردیم .

مدیر کل اداره ورزش وجوانان لرستان  یادآورشد: استقبال از جشنواره  نسبت به کل کشور بی نظیر است و همکاری تمام دستگاه های اجرایی  برای برگزاری این جشنواره قابل تقدیر است.

خبر: رضا میرزایی

علی یاور عزیزپور در پایان خاطر نشان کرد: تا دو روز پیش بیش از هفت هزار نفر در ۱۱ شهرستان بین سنین 8 تا 14سال دراین  جشنواره  ثبت نام کرده اند.

 

 

نظر شما