استاندار سیستان و بلوچستان :

افتتاح چند پروژه در جنوب سیستان وبلوچستان

۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۳:۴۲:۰۷
کد خبر: ۵۲۱۴۵۴
افتتاح چند پروژه در جنوب سیستان وبلوچستان
استاندار سیستان و بلوچستان جهت افتتاح و بازدید از چند پروژه به جنوب استان سفر کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، استاندار سیستان و بلوچستان امروز با هدف افتتاح و بازدید از روند اجرای چند پروژه و همچنین شرکت در چند برنامه به شهرستان چابهار سفر کرد.

علی‌اوسط هاشمی، استاندار سیستان و بلوچستان با هدف افتتاح چند پروژه و شرکت در چند برنامه به شهرستان چابهار سفر کرد.

از مهمترین برنامه‌های وی در چابهار افتتاح کارخانه لوله پلی اتیلن، بازدید از سایت پتروشیمی چابهار، طرح‌های شیلات، مزرعه میگو  و گمرک چابهار بود.

هاشمی در ادامه سفرهای شهرستانی، امروز به ایرانشهر سفر می‌کند و پس از بازدید از تالاب "جازموریان" در محدوده شهرستان دلگان که به تازگی و پس از 20 سال در پی بارندگی‌های اخیر استان آبگیری شده، کارخانه فرآوری خرمای ایرانشهر را افتتاح می‌کند.

استاندار در سفر به چابهار از واحد متانول و بخش‌های فونداسیون مخازن آب و سیستم خنک کننده سایت پتروشیمی مکران بازدید کرد و مجریان این طرح در مورد پیشرفت و کارهای انجام شده توضیحاتی را ارائه کردند.

هاشمی در ادامه در جریان بازدید از سایت پرورش میگوی "رودیک" شهرستان چابهار در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برای نخستین بار در کشور سایت پرورش میگوی رودیک با سرمایه‌گذاری خارجی در 54 کیلومتری شرق چابهار به وسعت 1500 هکتار و تولید اسمی 5 تا 6 هزار تن در هر دوره با اشتغال‌زایی 4500 نفر در حال راه‌اندازی است.

استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: همه حلقه‌های تولید شامل تکثیر، پرورش، عمل‌آوری و کارخانه غذا در این سایت پرورش میگو طراحی شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز