بازدید شهردار و شورای شهر پیشوا از پروژه مجموعه فرهنگی ورزشی شهرداری

۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۴:۴۰:۳۲
کد خبر: ۵۲۱۵۳۹
بازدید شهردار و شورای شهر پیشوا از پروژه مجموعه فرهنگی ورزشی شهرداری
شهردار پیشوا گفت: با تکمیل و احداث مجتمع فرهنگی ورزشی شهرداری ، دوازده هزار مترمربع ابنیه ورزشی به سرانه ورزشی شهر پیشوا اضافه خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان تهران ،شیرزاد یعقوبی شهردار پیشوا به همراه سید حسن طباطبایی رئیس شورای اسلامی شهر و دیگر اعضای شورا از مراحل مختلف احداث طرح مجتمع ورزشی و پروژه استخر شهرداری بازید کردند.

شهردار پیشوا ضمن بازدید از پروژه ، گفت: این پروژه یکی از منحصر به فردترین پروژه های ورزشی در شهرستان های استان تهران است که با سرعت قابل توجهی در حال اجراست.

وی در ادامه ، افزایش امکانات ورزشی و در دسترس بودن اماکن ورزشی را موجب ایجاد شور و نشاط شهروندان و به ویژه جوانان و نوجوان دانست گفت : احداث استخر در شهر پیشوا یکی از مطالبات جدی و درخواست های جوانان و عموم شهروندان و بستری مهم برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی است.

یعقوبی ادامه داد : علیرغم نگرانی های فراوان در خصوص رکود حاکم بر کسب و کار با عنایات الهی و همت و انگیزه مثال زدنی بخش خصوصی این پروژه اجرایی گردید و در حال حاضر این پروژه یکی از پروژه های برتر ورزشی در استان می توان نام برد.

شهردار پیشوا اظهار داشت : این مجموع شامل بخش های مختلفی از جمله استخر ، سالن چند منظوره ورزشی با گنجایش یک هزار تماشاچی ، مجموعه رفاهی می باشد که با احداث این مجموعه فرهنگی و ورزشی دوازده هزار مترمربع ابنیه ورزشی به سرانه های ورزشی شهر اضافه خواهد شد.

شهردار پیشوا تصریح کرد : با برنامه ریزی های بعمل آمده در این پروژه از پیشرفته ترین و بروزترین متد تاسیساتی استفاده شده تا بتوان به بهترین شکل ممکن به شهروندان خدمات رسانی کرد.

در پایان این بازدید اعضای شورای شهر ضمن بررسی مشکلات مطروحه پیمانکار ، در خصوص تسریع ادامه مراحل اجرایی و احداث این پروژه عظیم ، تصمیماتی را اتخاذ کردند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز