مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل:

۳ مطب غیرمجاز دندان‌پزشکی در اردبیل پلمپ شد

۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۴:۵۳:۱۰
کد خبر: ۵۲۱۵۵۱
۳ مطب غیرمجاز دندان‌پزشکی در اردبیل پلمپ شد
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل از پلمپ سه مطب غیرمجاز دندان‌پزشکی در دو شهر اردبیل و گرمی خبر داد.

به گزارش برنا، حسین نجف زاده ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران تصریح کرد: در پی گزارشات واصله  مردمی و بازرسی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی استان دو مطب دندان‌سازی و دندان‌پزشکی غیرمجاز در شهر اردبیل شناسایی شد.

وی با بیان اینکه یکی از مطب‌ها دارای سوابق مکرر بوده و منجر به آسیب جسمی برخی مراجعان نیز شده است، ادامه داد: با دستور قضایی این دو مطب پلمپ شده و پرونده در نوبت رسیدگی و صدور حکم قطعی قرار گرفت.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همچنین به تعطیلی و ضبط ملزومات یک مطب دندان‌پزشکی غیرمجاز در شهرستان گرمی اشاره کرد و گفت: با همکاری دانشگاه علوم پزشکی برخورد جدی با مطب‌های غیرمجاز صورت می‌گیرد.

نجف زاده تصریح کرد: به موجب قانون ایجاد موسسه پزشکی غیرمجاز توسط اشخاص فاقد صلاحیت جرم بوده و مجازات تعطیل موسسه، ضبط ملزومات به نفع دولت، جریمه نقدی تا ۱۰ میلیون ریال، اعلام نام در جراید و نهایتاً صدور حکم زندان از شش ماه تا یک سال در حق متخلف اعمال می‌شود.

وی خواستار همکاری شهروندان در شناسایی مطب‌های غیرمجاز شد و افزود: انتظار می‌رود در صورت اطلاع از فعالیت مطب غیرمجاز مراتب به تعزیرات حکومتی با بازرسان بهداشتی انعکاس یابد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز