مدیرکل ورزش و جوانان استان لرستان:

اختصاص ۲۷خانه تخصصی به هیات های ورزشی لرستان در دولت تدبیر وامید

۱۳۹۵/۱۱/۲۸ - ۱۵:۳۰:۰۸
کد خبر: ۵۲۲۰۱۸
اختصاص ۲۷خانه تخصصی به هیات های ورزشی لرستان در دولت تدبیر وامید
مدیرکل ورزش و جوانان استان لرستان گفت: یکی از سیاست‌های اداره کل ورزش و جوانان اختصاص خانه تخصصی به هیئت‌های ورزشی است.

  به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ،علی یاور عزیز پور ظهر امروز در دیدار جوانان، سازمان‌های مردم‌نهاد و هیئت‌های ورزشی استان لرستان که با حضور وزیر ورزش و جوانان در سالن آمفی‌تئاتر استانداری لرستان برگزار شد به جمعیت یک‌میلیون و 831 هزارنفری استان لرستان اشاره کرد و اظهار داشت: 530 هزار نفر از جمعیت استان در رده سنی 15 تا 29 سال است که جامعه هدف برنامه‌های ورزش و جوانان است.

وی با اشاره به اینکه یک‌سوم جمعیت لرستان را افراد زیر 30 سال تشکیل می‌دهند افزود: حدود 60 درصد از این جمعیت زیر 30 سال هدف برنامه‌های اداره کل ورزش و جوانان هستند.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان به افزایش 17 سازمان مردم‌نهاد به سازمان‌های مردم‌نهاد استان اشاره و عنوان کرد: هم‌اکنون 25 سازمان مردم‌نهاد در حوزه ورزش و جوانان استان فعال است.

وی با اشاره به اینکه اداره کل ورزش و جوانان استان در راستای منویات مقام معظم رهبری و سیاست‌های دولت مبنی بر توانمندسازی و ایجاد روحیه خودباوری جوانان اقداماتی انجام‌ داده است بیان کرد: جلسات ستاد ساماندهی امور جوانان نسبت به سال گذشته 9 برابر افزایش‌یافته است.

عزیز پور تصریح کرد: از ابتدای امسال تا 16 بهمن‌ماه 260 میلیارد تومان تسهیلات ازدواج به جوانان لرستانی پرداخت‌شده است.

وی به وجود 46 هیئت ورزشی در استان لرستان اشاره و  خاطرنشان کرد: 541 هیئت استانی داریم و تعداد ورزشکاران سازمان‌یافته استان در سال 93 ، 32 هزار و 500 نفر، در سال 94، 35 هزار و 908 نفر و در سال 95 به 41 هزار و 50 نفر رسیده است و هدف‌گذاری سال 96 نیز 50 هزار نفر پیش‌بینی‌شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان لرستان گفت: ۳۴ میلیارد تومان اعتبار در حوزه پروژه‌های عمرانی ورزش و جوانان استان لرستان اختصاص یافت.

 به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ،مدیرکل ورزش و جوانان استان لرستان بابیان اینکه امسال دو رقابت قهرمانی جهان به میزبانی لرستان برگزارشده است گفت:  امسال میزبانی ورزش‌های ملی از 46 مورد به 113 مورد رسیده است.

وی با اشاره به اینکه مشکل مکان بیش از 27 هیئت ورزشی برطرف شده است اظهار داشت: یکی از سیاست‌های اداره کل ورزش و جوانان اختصاص خانه تخصصی به هیئت‌های ورزشی است.

عزیز پور با بیان اینکه در بازی‌های المپیک و پارالمپیک استان لرستان 10 ورزش‌کار داشت که ره‌آورد آن‌ها دو مدال نقره و یک مدال برنز بوده است افزود: اداره کل ورزش و جوانان لرستان از ظرفیت ماده 10 و 18 (کمک خیران) یک‌میلیون مترمکعب زمین به این حوزه بهره گرفته است‌.

وی با اشاره به اینکه در بحث استفاده از ظرفیت ماده 88 در سال 93، 98 میلیون تومان، سال 94 یک میلیارد و 200 میلیون تومان درآمد اخذ شد عنوان کرد: در حوزه عمران نیز سال 93 مبلغ 9 میلیارد تومان، سال 94، 26 میلیارد تومان و امسال 34 میلیارد تومان اختصاص یافت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز