استاندارلرستان درمراسم تودیع ومعارفه فرماندار الیگودرز:

آیت الله هاشمی نقش کلیدی در توسعه کشور داشت/بنیان انقلاب ما ارج نهادن به رای و نظر مردم است

۱۳۹۵/۱۱/۲۹ - ۱۱:۵۲:۳۵
کد خبر: ۵۲۲۰۹۶
آیت الله هاشمی نقش کلیدی در توسعه کشور داشت/بنیان انقلاب ما ارج نهادن به رای و نظر مردم است
استاندار لرستان در مراسم تودیع ومعارفه فرماندار جدید الیگودرز گفت: خدمت خالصانه به مردم وظیفه و افتخار همه مسئولین است.

به گزارش خبرگزاری برنا از الیگودرز لرستان ،استاندار لرستان در مراسم تودیع ومعارفه فرماندار جدید الیگودرز گفت:  خدمت خالصانه به مردم وظیفه و افتخار همه مسئولین است.

هوشنگ بازوند با بیان اینکه توسعه در کشور مدیون تلاشهای صادقانه و زحمات بزرگان نظام بوده است افزود: آیت الله هاشمی نقش کلیدی در توسعه کشور داشت و ریل گذاری رشد و پیشرفت در کشور مدیون خدمات و زحمات مجدانه ایشان است.

وی افزود:حضور مردم در همه صحنه های انقلاب،نظامی مردمی ایجاد کرده و این انقلاب تبدیل به یک پدیده بی نظیر شده است.

بازوند بیان داشت:در طی سالهای انقلاب مردم در همه عرصه ها ،خود مدیریت امور را بر عهده گرفتند و در 8 سال دفاع مقدس با حضور پرشور،فرهنگ ایثار و شهادت را به عنوان یک فرهنگ مترقی برای توسعه و پیشرفت در دنیا معرفی کردند.

وی تصریح کرد:محور همه موفقیت های انقلاب ولایت فقیه است و نوع مدیریت ولایت فقیه عامل وحدت و پیشرفت بوده است.

بازوند خاطر نشان ساخت: بنیان انقلاب ما ارج نهادن به رای و نظر مردم است و بر همین اساس سالیانه شاهد برگزاری انتخابات های مختلف در کشور هستیم.

وی گفت:بیان عالمانه مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی ،عامل این شد که اقتصاد مقاومتی به یک راهبرد اساسی برای مسئولین و مردم تبدیل شود.

بازوند اظهار داشت :ما هم در طی این مدت همواره بر پی گیری مسائل اقتصادی تاکید داشتیم و با رایزنی ها و اقداماتی که انجام گرفت؛لرستان به عنوان یکی از 3 استان الگو در زمینه اقتصاد مقاومتی معرفی گردید.

وی عنوان کرد:وزیر کشور در مصاحبه چند شب قبل؛بطور مکرر از اقدامات لرستان برای تحقق اقتصاد مقاومتی تقدیر کردند و از مجتمع کشت و صنعت به عنوان اقدامی ماندگار یاد نمودند.

استاندار لرستان یادآورشد: حضور سرمایه گذاران فرانسوی برای پرورش ماهی و سرمایه گذاران چینی که تولید کاغدذ از پودر سنگ را انجام می دهند؛ از نمونه توفیقات ویژه ای است که در راستای سرمایه گذاری خارجی در کشور؛ پس از برجام در شهرستان الیگودرز انجام گرفته است.

بازوندبا اشاره به انتصاب فرماندار جدید الیگودرز اظهارکرد:  آقای میرزایی اصل فرمانداری برنامه محور بود و توفیقات فراوانی داشت و همه از زحمات و فعالیت های ایشان راضی هستند و از این پس در حوزه ستادی استانداری از وجود ایشان استفاده خواهد شد.

مقام عالی دولت در لرستان اضافه کرد: آقای جهانیان نیز یکی از منظم ترین مدیران استانداری است و طی 3 سال اخیر بسیار خوب عمل کردند و همچون آقای میرزایی اصل در الیگودرز منشأ خیر خواهند بود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز