امام جمعه شهرری:

کشورهای منطقه باید به نصیحت های ملت ایران در ایجاد دوستی و توقف برادرکشی توجه نمایند

۱۳۹۵/۱۱/۲۹ - ۲۳:۴۲:۰۸
کد خبر: ۵۲۲۳۳۲
کشورهای منطقه باید به نصیحت های ملت ایران در ایجاد دوستی و توقف برادرکشی توجه نمایند
حجت الاسلام سید علی شاهچراغی گفت:کشورهای منطقه باید به نصیحت های ملت ایران در ایجاد دوستی و توقف برادرکشی توجه نمایند.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران، حجت الاسلام سید علی شاهچراغی در خطبه های نماز جمعه شهرستان ری که در مصلی بزرگ این شهر  برگزار شد خطاب به کشورهای منطقه گفت:کشورهای منطقه باید به نصیحت های ملت ایران در ایجاد دوستی و توقف برادرکشی توجه نمایند.

نماینده ولی فقیه در شهرری به تلاش کشورهای منطقه برای ایجاد رابطه دوستی با اسرائیل و آمریکا اشاره کرد و گفت: همه میدانیم که خانه هایی که اسرائیلی ها و آمریکایی ها برای کشورهای اسلامی منطقه می سازند عنکبوتی و غیرقابل اتکا است.

وی به کشتار مردم بیگناه در یمن و پاکستان و انفجار اتفاق افتاده در کشور عراق اشاره کرد و گفت: متاسفانه با این انفجار تعدادی از مردم به شهادت رسیدند و تعدادی هم زخمی شدند و ما همگی میدانیم که این اتفاقات شوم توسط گروهک های تروریستی که دست پرورده آمریکا و اسرائیل هستند اتفاق می افتد.

حجت الاسلام سید علی شاهچراغی حضور پرشور مردم را جوابی دندانشکن به یاوه گویی های ترامپ دانست و گفت: رهبر معظم انقلاب امسال فقط یکبار مردم را به راهپیمایی 22 بهمن فرا خواند، دیدیم که مردم چگونه و با چه شوری به خیابان ها آمدند و ولایت مداری و تبعیت از رهبری را به رخ جهانیان کشیدند.

وی در ادامه به این سخن رهبر معظم انقلاب در جمع مردم تبریز اظهار داشت: کسانی که سخن از آشتی ملی بر زبان خود جاری می کنند یا ملت ایران را نشناخته اند و یا صفوف به هم پیوسته و دوستی مردم را در روز 22 بهمن ندیده اند و یا خود را به ندیدن زده اند.

نظر شما