رئیس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی اعلام کرد:

ممنوعیت تردد اتوبوس، کامیون و تریلر در جاده های خراسان رضوی تا اطلاع ثانوی

۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۰:۵۹:۲۰
کد خبر: ۵۲۲۵۹۱
ممنوعیت تردد اتوبوس، کامیون و تریلر در جاده های خراسان رضوی تا اطلاع ثانوی
رئیس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی گفت: تردد اتوبوس، کامیون و تریلر در جاده های خراسان رضوی تا اطلاع ثانوی ممنوع شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، ابوالفضل حسینی افزود: تردد خودروهای سواری در جاده های خراسان رضوی هم فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

وی ادامه داد: در حال حاضر محورهای باخرز-تایباد و تربت جام-تایباد به دلیل سیل و همچنین محور قوچان-درگز فعلا مسدود بوده و دیگر محورها باز است.

رئیس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی درباره وضع بارش برف و باران در جاده های این استان هم گفت: بر اساس تصاویر دریافتی از 49 دوربین نظارتی در سطح جاده های خراسان رضوی و گزارشات دریافتی از ادارات تابعه، در حال حاضر شاهد بارش برف در حوزه راه های مواصلاتی شهرستان های مشهد، تایباد، جوین، سرخس، فریمان، خواف، نیشابور، تربت حیدریه، صالح آباد، قوچان، سبزوار، باخرز، طرقبه شاندیز،  کلات، خواف، تایباد، زاوه و درگز هستیم.

وی افزود: در حوزه راه های مواصلاتی شهرستان های زاوه، کاشمر و بردسکن نیز بارش باران گزارش شده است.

حسینی ادامه داد: سطح جاده در گردنه تیوان هم به دلیل شرایط خاص جوی لغزنده اعلام شده است.

وی از هموطنان خواست تا با توجه به بارش برف در جاده های خراسان رضوی، از انجام سفرهای غیرضروری خودداری کنند و در صورت انجام سفر، قبل از آغاز سفر از طریق تماس با شماره تلفن گویای  141 که به صورت شبانه روزی پاسخگوی هموطنان عزیز است، از وضع جاده ها اطلاع کسب کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز