مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی مشهد خبر داد:

فعالیت تمامی ظرفیت ناوگان اتوبوسرانی مشهد با بارش سنگین برف

۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۱:۰۱:۳۱
کد خبر: ۵۲۲۵۹۴
فعالیت تمامی ظرفیت ناوگان اتوبوسرانی مشهد با بارش سنگین برف
مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی مشهد از فعال شدن تمامی ظرفیت ناوگان اتوبوسرانی مشهد با بارش سنگین برف جهت سرویس‌دهی به شهروندان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، علی اصغر نیشابوری در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص خدمت‌رسانی اتوبوس‌ها همزمان با بارش سنگین برف در مشهد بیان کرد: با توجه به اینکه در روزهای برفی شهروندان کمتر از خودروی شخصی خود استفاده می‌کنند و علی رغم اینکه تقاضای سفر در شهر کاهش پیدا می‌کند، سازمان اتوبوسرانی مشهد همانند یک روز عادی کاری تمامی ناوگان خود را فعال کرده است.

وی افزود: در این اقدام اتوبوس‌های بخش سازمانی و خصوصی فعال شده و حتی شرکت‌های بخشی خصوصی را ملزم کردیم در صورت وجود نقص فنی در اتوبوس‌ها نسبت به جایگزینی اتوبوس اقدام کنند.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی مشهد تصریح کرد: همچنین سوخت مورد استفاده در اتوبوس‌های شهری مشهد گازوییل کم‌گوگرد است و این نوع سوخت در دمای زیر 10 درجه یخ می‌زند لذا اقدام به مخلوط‌سازی نفت با این سوخت کردیم.

نیشابوری اضافه کرد: همکاران ما در سازمان اتوبوسرانی مشهد از ساعت 21 شب گذشته تا 5 صبح امروز اتوبوس‌ها را چندین مرتبه روشن کرده‌اند تا صبح سرویس‌دهی با مشکل مواجه نشود.

وی گفت: نیروهای فنی و امداد بخش سازمانی و خصوصی نیز از شب گذشته آماده‌باش بودند و نسبت به بازدید فنی اتوبوس‌ها اقدام کردند.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی مشهد به برف‌روبی نیز اشاره کرد و ادامه داد: برف‌روبی از سطح توقفگاه‌ها، پایانه‌ها و ایستگاه‌های اتوبوس نیز توسط مناطق شهرداری مشهد در حال انجام است.

نیشابوری در پایان گفت: تمامی رانندگان اتوبوس‌ها را در بخش سازمانی و خصوصی ملزم کردیم تا به صورت تاکسی‌وار و در خارج از ایستگاه‌های اتوبوس به مسافران سرویس‌دهی کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز