فرماندار شهرستان پردیس :

لازم است برای تامین میوه شب عید شهروندان تدابیری اتخاذ شود

۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۲:۰۵:۵۸
کد خبر: ۵۲۲۶۰۰
لازم است برای تامین میوه شب عید شهروندان تدابیری اتخاذ شود
حیدری در جلسه ای که با حضور مسئولان سازمان تعاون روستایی استان تهران برگزار شد، تامین میوه شب عید برای شهروندان شهرستان را یکی از دغدغه های خود دانست.
به گزارش خبر گزاری برنا در استان، فرماندار پردیس در جلسه ای که با حضور مسئولان سازمان تعاون روستایی استان تهران برگزار شد، تامین میوه شب عید برای شهروندان شهرستان را یکی از دغدغه های خود دانست.

این جلسه با حضور حجت الاسلام هاشمی نماینده ولی فقیه در سازمان تعاون روستایی استان تهران، عظیمی پور رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان تهران، مسئولان جهاد کشاورزی شهرستان و تنی چند از باغداران و تولید کنندگان میوه در سطح شهرستان برگزار شد و طی آن فرماندار پردیس با اشاره به وجود دغدغه هایی برای تامین میوه با کیفیت و قیمت مناسب برای شب عید شهروندان، خواستار برنامه ریزی و همکاری سازمان های مربوطه برای رفع این دغدغه شد.

حیدری در ادامه از حضور و فعالیت باغداران و تولیدکنندگان میوه در شهرستان سخن گفت و افزود: امید است با استفاده از توان و ظرفیت شهرستان در تولید انواع میوه، از این نیرو ها برای تهیه، توزیع و ساماندهی عرضه میوه در شهرستان استفاده شود تا حذف واسطه ها موجب شود که میوه با قیمت مناسب در اختیار همشهریان قرار گیرد.

در ادامه این جلسه مسئولان حاضر با اشاره به برنامه ریزی های انجام گرفته برای تامین مایحتاج مردم در شب عید، ایجاد شرایط خرید بدون دغدغه و با قیمت مناسب و مشخص شده را یکی از اولویت های تعاون روستایی استان تهران دانستند که با استفاده از همه ظرفیت ها محقق خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز