تشکیل مجمع خیرین مواد مخدر شهرستان قدس

۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۶:۰۰:۲۱
کد خبر: ۵۲۲۸۲۱
تشکیل مجمع خیرین مواد مخدر شهرستان قدس
انجمن معتادان گمنام برای اولین بار به دعوت فرماندار در جلسه مبارزه با مواد مخدر شهرستان حضور یافتند.

به گزارش خبر گزاری برنا در استان تهران، مجمع خیرین مواد مخدر به ریاست فرماندار و با حضور فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان ،روسای ادارات،بهزیستی ،بهداشت،صنعت،معدن و تجارت و شورای شهر و شهرستان و همچنین انجمن معتادان گمنام شهرستان قدس و مدیر روابط عمومی ان ای استان تهران پیش از ظهر شنبه 30/11/95 در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

سید مهدی محمدی فرماندار شهرستان قدسدر این   جلسه را با سلام و درود به شهداء و امام  شهدا آغاز کرد.

وی ضمن عرض خیر مقدم و تشکر از حضور به موقع اعضای جلسه با اشاره به اینکه اعتیاد اثرات نا مطلوبی در همه ابعاد جامعه به جای می گذارد و اظهار داشت : وظیفه دولت این است که در همه حوزه ها ورود پیدا کند و پیشگیری های لازم را انجام دهد ، ما در بحث مقابله با اعتیاد در کشور موفق نبوده ایم که دفتر رهبر معظم انقلاب تاکید بر رسیدگی و نظارت و کنترل بیشتری بر این حوزه داشته است.

فرماندار شهرستان قدس ادامه داد: تمامی تحقیقات انجام شده در حوزه آسیب های اجتماعی نشان داده که پیشگیری بهتر از درمان است و بهترین بستر خانواده و مدارس است که باید به صورت ویژه  بر روی آن تحقیق ، کار و تلاش شود.

محمدی افزود :بحث عطاری ها و قلیان سراها نیازمند نظارت جدی و اخذ مجوز است کمیته های مختلف تا پایان هفته پیشنهادات خود را ارائه بدهند.

در ادامه جلسه دکتر میرشریفی رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان گفت :کمیته درمان معرفی عطاری ها و داروخانه های مختلف را در برنامه های کاری خود داشته  و آموزشهای مختلف به این صنف داده شده است.

خانم تیموری رئیس اداره بهزیست یشهرستان نیز در این جلسه  اظهار داشت : در زمینه مساعدت به بخش نگهداری معتادین رقم قرارداد را کاهش داده ایم .

همچنین عقبایی صنعت و معدن:به عطاری ها اخطارها و آموزش های لازم داده شده است.

شهردار:280 میلیون هزینه شهرداری در خصوص مساعدت در نگهداری معتادین در کمپ های شهرستان هزینه شده و از هیچ مساعدتی دریغ نداریم

روابط عمومی انجمن معتادان گمنام نیز برای اولین بار به دعوت فرماندار در این جلسه شهرستانی حضور داشت .

کاظمی مسئول روابط عمومی معتادان گمنام در این جلسه اشاره داشت :در این جلسه در مورد کسانی صحبت می شود که مسیر گذشته ما را  طی میکنند و از حسن نظر مسئولان شهرستان تشکر ویژه کرد .

مدیر روابط عمومی ان ای استان تهران نیز از حسن نظر مسئولان شهرستان تشکر ویژه کرد و گفت ثمره فعالیت شما عزیزان در آمار رسمی پاک شدگان دیده می شود و اینکه چه انسانهایی به کانون خانواده و اجتماع باز گشته اند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز