مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین خبرداد؛

مصرف ۵۶ میلیون مترمکعب گاز طی سه روز گذشته در قزوین

۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۶:۰۹:۲۹
کد خبر: ۵۲۲۸۲۸
مصرف ۵۶ میلیون مترمکعب گاز طی سه روز گذشته در قزوین
اسماعیل مفرد بوشهری از مصرف بیش از 56 میلیون متر مکعب گاز توسط مشترکان طی 72 ساعت گذشته خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، اسماعیل مفرد بوشهری مدیرعامل شرکت گاز قزوین با اعلام این خبر گفت: در 72 ساعت گذشته 56میلیون و 740هزار متر مکعب گاز طبیعی در بخش های مختلف خانگی، تجاری، صنعتی و نیروگاهی استان قزوین مصرف شده است.

مفرد بوشهری اظهارکرد: با توجه به برودت هوا در روزهای گذشته در بخش های خانگی و تجاری استان 45میلیون و 173 هزار متر مکعب گاز مصرف شده که با بررسی روند مصرف گاز در سال 95 مشخص می شود که 72 ساعت گذشته پر مصرف ترین دوره از نظر مصرف گاز در این سال بوده است.

وی یادآورشد: خوشبختانه با تمهیدات پیش بینی شده از سوی دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران و همراهی مردم استان جهت صرفه جویی در مصرف گاز ، فرایند تحویل گاز به صورت مستمر و مطمئن در نقاط مختلف استان جریان داشته است و با هیچ گونه مشکل افت فشار در بخش های شهری و روستایی مواجه نبوده ایم.

مفرد بوشهری همچنین از استمرار تحویل گاز به نیروگاه شهیدرجایی در روزهای گذشته خبر داد و افزود: در 72 ساعت گذشته 11 میلیون و 556 هزار متر مکعب گاز به نیروگاه شهیدرجایی نیز تحویل داده شده که نشان از وضعیت مناسب گازرسانی به نیروگاه مذکور در روزهای گذشته دارد.

مدیر عامل شرکت گاز استان قزوین در پایان ضمن تشکر از مردم بخاطر رعایت مصرف ایمن و بهینه گاز طبیعی از همه مشترکین درخواست کرد با رعایت نکات ساده ای همچون رعایت دمای 21-18 درجه سانتیگراد به عنوان دمای رفاه برای منازل، پوشیدن لباس های متناسب با فصل و خاموش کردن وسایل گرمایشی در اتاق هایی که استفاده نمی شوند در راستای  کاهش مصرف گاز طبیعی تلاش و امکان بهره مندی هموطنان در سراسر کشور از این نعمت خدادادی را فراهم کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز