بازدید استاندار کرمان از فاز جدید بیمارستان مهرگان

۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۰۷:۴۸:۴۴
کد خبر: ۵۲۲۹۴۴
بازدید استاندار کرمان از فاز جدید بیمارستان مهرگان
استاندار کرمان از روند عملیات احداث ساختمان توسعه بیمارستان مهرگان با 85 درصد پیشرفت فیزیکی و بخش های مختلف این بیمارستان بازدید کرد.
به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ علیرضا رزم حسینی به اتفاق معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری و جمع از مسئولین مربوطه از روند عملیات احداث ساختمان توسعه بیمارستان مهرگان با 85 درصد پیشرفت فیزیکی و بخش های مختلف این بیمارستان بازدید کرد.

 

**** بهره برداری از فاز جدید بیمارستان مهرگان طی سال آینده

رئیس بیمارستان مهرگان نیز در حاشیه این بازدید گفت: بیمارستان 50 تختخوابی مهرگان با زیر بنای 7500 متر مربع، تنها بیمارستان خصوصی شهر براساس استانداردها و مقررات است که از مرداد ماه 1389 تاکنون 45 هزار و 778 نفر در آن پذیرش شده اند.

کرامت یوسفی افزود: از مرداد ماه سال 89 تاکنون بیش از 133 هزار و 981 نفر کل بیمارانی بوده که با مراجعه به بخش اورژانس و درمانگاه به صورت سرپایی تحت درمان قرار گرفته اند.

وی یادآورشد: از سال 1389 تاکنون 37هزار و 470 نفر در بیمارستان مهرگان تحت اعمال جراحی در رشته های مختلف همچون جراحی های ترمیمی و نقایص مادرزادی، زنان و زایمان، ارتوپدی، جراحی عمومی، کلیه و مجاری ادراری، گوش و حلق و بینی، جراحی های مغز و اعصاب، آندسکوپی و کولونوسکوپی تشخیصی و ... قرار گرفته اند.

رئیس بیمارستان مهرگان با تاکید براینکه فاز دوم بیمارستان مهرگان به علت نیاز مردم و کمبودهای موجود در حال اجراست، تصریح کرد: ساختمان دوم این بیمارستان نیز در مجاورت بیمارستان فعلی در هفت طبقه در حال احداث می باشد و در حال حاضر بیش از 85 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

یوسفی با اشاره به اینکه با بهره برداری از فاز جدید بیمارستان مهرگان طی شش ماه نخست سال آینده، 100 تخت بیمارستانی به این مجموعه افزوده می شود، خاطرنشان کرد: پس از بهره برداری از این فاز همچنین نسبت به طرح توسعه ای احداث کلنیک جامع مهرگان اقدام خواهد شد.

وی گفت: تاکنون برای فاز دوم بیمارستان مهرگان 35 میلیارد تومان هزینه شده و این درحالیست که برای تکمیل و تجهیز آن به هزینه ای بالغ بر 20 میلیارد تومان نیاز می باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز